Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ja spørsmålet er om jeg skal tørre prøve nå da siden man vet jo ikke om alt går riktig Må jeg foresten ha 2.0? har nemlig 1.52 nå.. Edit: Hmm så litt komplisert ut gitt, ingen som vil forklare på norsk? Du må ha 2.0 ja Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hmm så litt komplisert ut gitt, ingen som vil forklare på norsk? Godal skriver sikkert en på pspavisen.com i morra tidlig Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Noen som har en link som virker til toc2rta exploit? trenger denne frame_buffer filen ifølge guiden på pspupdates, linken dems til nedlastninga av denne virker ikke... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Noen som vet om jeg kan legge inn tester til filmer sammen med en film og få tekstet film på psp? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Hmm så litt komplisert ut gitt, ingen som vil forklare på norsk? Godal skriver sikkert en på pspavisen.com i morra tidlig Mulig det, men jeg skriver en idag: http://www.pspavisen.com/index.php?subacti...at=1&side=hoved Lenke til kommentar
Walts Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hva heter det programet man overfører bilder, filmer, musikk osv enkelt til psp? orker ikke lete igjenom alle innlegene =P Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 hva heter det programet man overfører bilder, filmer, musikk osv enkelt til psp? orker ikke lete igjenom alle innlegene =P PSP video 9? iPSP? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hva heter det programet man overfører bilder, filmer, musikk osv enkelt til psp? orker ikke lete igjenom alle innlegene =P PSP video 9? iPSP? får plutselig ikke filmen til å funke etter jeg har overført med pspvideo9, og det andre funker ikke helt tror jeg :S Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Glem det, hvordan restarter jeg PSPen? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Glem det, hvordan restarter jeg PSPen? Hold knappen inne(dra den oppover) og hold den inne helt til skjermen slukker helt ut. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har et spørsmål: Vil 512 meg's Memstick holde til spill, altså ISO filer? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det virket Men du behøver bare å restarte PSPen en gang etter at den stopper på 99% etter at PSP min kom opp igjen da måtte jeg sette noen par instillinger så sjekka jeg versjonen og da sto det 1.50 Nå er jeg glad! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Det virket Men du behøver bare å restarte PSPen en gang etter at den stopper på 99% etter at PSP min kom opp igjen da måtte jeg sette noen par instillinger så sjekka jeg versjonen og da sto det 1.50 Nå er jeg glad! Tøft For vetaranene som hadde PSP da min gamle side var oppe (den originale PSP.moo.no) så er det sikkert noen av dere som husker ELZ. Han ligger iallefall på MSN listen min. Og etter å ha lest litt rundt på nettet skal han ha vært den første til å nedgradere sin PSP til 2.0 og han som oppdaget måten å flashe PSP'en på. Ganske tøft at en nordmann cracket PSP Lenke til kommentar
Walts Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det virket Men du behøver bare å restarte PSPen en gang etter at den stopper på 99% etter at PSP min kom opp igjen da måtte jeg sette noen par instillinger så sjekka jeg versjonen og da sto det 1.50 Nå er jeg glad! Tøft For vetaranene som hadde PSP da min gamle side var oppe (den originale PSP.moo.no) så er det sikkert noen av dere som husker ELZ. Han ligger iallefall på MSN listen min. Og etter å ha lest litt rundt på nettet skal han ha vært den første til å nedgradere sin PSP til 2.0 og han som oppdaget måten å flashe PSP'en på. Ganske tøft at en nordmann cracket PSP hehe, en nordman.. morsomt... jaja, vi har jo DVD-Jon som cracker masse så må da være flere smarte nordmenn =P Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Trenger jeg de filene? tror jeg skal ta en Format av minne brikken... slipper jeg alt rotet Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Vi nordmenn kan nok ikke være så populære nå lengre nei. Først cracker vi DVD/iTunes og så PSP. Litt av et rykte å ha på seg La oss tippe på hvor lang tid det tar SONY å fikse en ny oppdatering. Jeg tipper 1 uke. Endret 27. september 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Walts Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Vi nordmenn kan nok ikke være så populære nå lengre nei. Først cracker vi DVD/iTunes og så PSP. Litt av et rykte å ha på seg La oss tippe på hvor lang tid det tar SONY å fikse en ny oppdatering. Jeg tipper 1 uke. hehe, da må de gi noe kult med den updateten/fixen for at folk skal ville oppdatere =P Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Vi nordmenn kan nok ikke være så populære nå lengre nei. Først cracker vi DVD/iTunes og så PSP. Litt av et rykte å ha på seg La oss tippe på hvor lang tid det tar SONY å fikse en ny oppdatering. Jeg tipper 1 uke. hehe, da må de gi noe kult med den updateten/fixen for at folk skal ville oppdatere =P Ikke vær så sikker på det, da SONY slapp 1.51 var det eneste nye "security fixes" men mange gikk på den Lenke til kommentar
Walts Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Vi nordmenn kan nok ikke være så populære nå lengre nei. Først cracker vi DVD/iTunes og så PSP. Litt av et rykte å ha på seg La oss tippe på hvor lang tid det tar SONY å fikse en ny oppdatering. Jeg tipper 1 uke. hehe, da må de gi noe kult med den updateten/fixen for at folk skal ville oppdatere =P Ikke vær så sikker på det, da SONY slapp 1.51 var det eneste nye "security fixes" men mange gikk på den hehe, det var fordi mange ikek viste om Homebrews ;-) nå vet mange fler om det.. men er nok flere som kommer til å update EDIT: fikk til å legge inn film nå, lastet ned PSP Max Media Manager så funket det fint ;-) Endret 27. september 2005 av djrabbit88 Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Downgrade'n funka fint den. Oppgraderte fra 1.51 til 2, så ned igjen til 1.5. Men kjappa på med oppdateringer til 2.0! .. Sony har allerede annonsert en 2.1 oppdatering som skal fjerne buffer_overflow-exploiten. Endret 28. september 2005 av djorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg