Blue Gene Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Så lenge du kjøper den japanske PSP'en: Ja. ( Dette fordi både Europa og Japan bruker Region 2 ) Fikk min PSP fra Lik-Sang 8 dager etter launch i Japan i fjor. Strålende fornøyd, og Lik-Sang er en god butikk. Endret 14. mars 2005 av LioKaiser Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tusen Takk! Da blir den bestilt like etter USA release neste uke! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Høres bra ut det. Sjekk forøvrig ut norges største PSP side: http://psp.i-gundrosen.com/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 det skal de gjøre iom at vi er i samme region som Japan. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tusen Takk! Da blir den bestilt like etter USA release neste uke! problemet er at ingen butikker jeg har sett selger US PSPer til andre enn de som er bosatt i Usa, men dette forandrer seg sikkert med tid. det er sikkert på grunn av at de vil ha nok til å dekke sitt eget behov. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Bestiller fra Lik-Sang, men forventer et prisdropp iom at den amerikanske value edition går over disk for 250$... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Da var min PSP bestilt! Hvor bestilte du? Har veldig lyst til å bestille meg en da jeg har nesten 6k på konto. Men jeg må nesten ha penger til kjøretimer også Hvor er det forresten billigst å bestille en pakke med PSP, skjermbeskytter, veske og et spill? Jeg kjøpte min fra www.lik-sang.com. Jeg bestilte: Sony PSP Value Pack, Ridge Racers, USB Transfer Cable og Screen Protector for ca 2000,- NOK. : Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ikke for å være frekk eller noe, men det blir godt over 3000,- med frakt... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ikke for å være frekk eller noe, men det blir godt over 3000,- med frakt... Nei. Det blir ca. 2195,- med frakt + ca. 500 hvis jeg må betale toll. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 hmm jeg tok og la det der i handlekurven og hvis du tok UPS frakt så blir det jo rundt 2698,- da. https://www.dnbnor.no/biztools/valutakalkul...alkulator.jhtml Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg fikk kjøpt meg en PSP Value pack med 6 spill for under 2500,- Og det var inkludert frakt og det var ingen sjans for toll/moms da jeg kjøpte fra en i Norge Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 har kjøpt DS... men skal kanskje også kjøpe PSP når den kommer.. er så fristende med GT4 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 har kjøpt DS... men skal kanskje også kjøpe PSP når den kommer.. er så fristende med GT4 Du må nok vente en stund om du ikke velger og importere den Men du har jo fått deg DS da. GT4 gleder jeg meg også til, men jeg gleder meg mer til spill som mercury og GTA Lenke til kommentar
lanzze Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er det noen som med 100% sikkerhet kan si meg at jeg kan spille amerikanske spill på min Sony PSP kjøpt fra lik-sang.com? Vurderer å bestille meg flere spill, men vil være 100% sikker først. De fleste sier den er sonefri på spill, men noen sier den ikke er det. Jeg fikk forresten min psp i dag. Value pack med Need For Speed pluss frakt ble 2650,- Gikk utrolig raskt å få den. Bestilte søndag kveld. Fikk den i dag tidlig! Veldig veldig bra spør du meg. Slapp toll. De sender med ett firma som heter UPS. Ikke Posten heldigvis Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Er det noen som med 100% sikkerhet kan si meg at jeg kan spille amerikanske spill på min Sony PSP kjøpt fra lik-sang.com? Vurderer å bestille meg flere spill, men vil være 100% sikker først. De fleste sier den er sonefri på spill, men noen sier den ikke er det. Jeg fikk forresten min psp i dag. Value pack med Need For Speed pluss frakt ble 2650,- Gikk utrolig raskt å få den. Bestilte søndag kveld. Fikk den i dag tidlig! Veldig veldig bra spør du meg. Slapp toll. De sender med ett firma som heter UPS. Ikke Posten heldigvis Ja IGN har testet et amerikansk spill på en japansk konsoll og det funket. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Kjiiiiipe greier ass, Sony hadde planlagt Europa lansering 31 mars, men nå er den enda flere mnd forsinket:( http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305726 Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Kjiiiiipe greier ass, Sony hadde planlagt Europa lansering 31 mars, men nå er den enda flere mnd forsinket:( http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305726 velkommen etter Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hmm, frykta dette. Kanskje det blir så lang ventetid at nokre folk blir uttolmodige og kjøper Nds i staden. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Virker som at alle store spillprodusenter vil utsette konsollene/spilla for morro skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg