Bromlexl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nå er vel det at du bare trenger 1 UMD på Wipeout en sannhet med modifikasjoner. Skal man ha fullt utbytte av multiplayer, er jeg redd begge (eller så mange det er snakk om) må ha spillet. det er nemlig slik at det eneste du kan dele i wipeout er en demo bestående av en bane (I den første serien).. hvordan det er med Burnout vet jeg derimot ingenting om. Tror det er likt der.....har ikke fått prøvd multiplayer med burnout.....har ikke venner med psp.....kanskje på tide med nye venner Lenke til kommentar
Stru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nå er vel det at du bare trenger 1 UMD på Wipeout en sannhet med modifikasjoner. Skal man ha fullt utbytte av multiplayer, er jeg redd begge (eller så mange det er snakk om) må ha spillet. det er nemlig slik at det eneste du kan dele i wipeout er en demo bestående av en bane (I den første serien).. hvordan det er med Burnout vet jeg derimot ingenting om. Tror det er likt der.....har ikke fått prøvd multiplayer med burnout.....har ikke venner med psp.....kanskje på tide med nye venner Har akkurat det samme problemet som deg Bromlexl, har ingen å spille med. Har ingen venner som er sånne freaks på akkurat slike ting Noen her som vil være min venn? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 me me me hehe, jeg har fått testa multiplayer på litt forskjellige spill. Ingen kamerater som har PSP, men var på jobben til en kamerat av meg så testa vi med demo psp'n som de har der Fikk dark stalkers spillet eller hva det nå heter.. HJeeeeeelpes meg, rødhette vs en annen kjerring jojo.. artig vri men ikke helt min type spill Lenke til kommentar
Marek Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er det noen flere som har mottatt Spiderman2 UMDen nå? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er det noen flere som har mottatt Spiderman2 UMDen nå? Jeg har enda ikke motatt den Lenke til kommentar
iCar Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er det noen flere som har mottatt Spiderman2 UMDen nå? Jeg har enda ikke motatt den Ikk jeg heller har europeisk versjon, men d var visst en her i tråden som har fått den 2-3 dager siden han hadde jap versjon Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) og der var min PSP død... eller? Nå har det seg slik at jeg oppgraderte min 1.5 japanske PSP før jeg viste om homebrews.. det nest kjipeste som har opplevd min PSP. Men i dag klarte jeg det helt store. Inne på http://pspupdates.qj.net/ fant jeg en nyhet om at 2.0 nå kan også spille homebrews, i alle fall nesten. koden som executes kan ikke gjøre noe enda, men jeg bestemte meg for å forsøke uansett. jeg lastet ned greiene og hev det innpå PSPen. to bilder var alt, og jeg regnet med det ikke kunne gjøre noen stor skade på maskinen. så gikk jeg inn i photo browseren. den viste 0 bilder, og det kunne virke som at maskinen hang seg, så jeg restartet uten å tenke noe serlig over det. da maskinen skulle starte opp igjen, skjedde det ingentig, og nå ser det svært mørkt ut. VRAMmen på PSPen, er det en ram der info slettes etter lang stund uten batteri eller? håper i alle fall det:) Uansett, på siden står det at det funker. Jeg skal ikke uttale meg helt enda, siden jeg antagelig var litt kjapp med restartingen, men vær obs på at maskinen faktisk kan ødelegges av et lite bilde (kanskje, om ikke vram slettes i alle fall). EDIT: joda, den startet greit opp igjen, heldigvis! ble litt skremt der ja! men det virket uansett ikke hos meg. det er uansett bare å prøve, for nå har jeg testet at maskinen ikke blir død i alle fall:) lykke til. Endret 23. september 2005 av capy Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hey, fikk det til. koden kan ikke brukes til noe akkurat nå, men det er i alle fall en begynnelse. gleder meg til jeg kan teste ut homebrews! Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har funnet 2 døde piksler på min PSP, noe som er *sensur* irriterende i filmmodus. De er dog ikke atmed hverandre, og ligger ca litt til høyre for midten. Har jeg noe å klage på på elkjøp i morra? Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har funnet 2 døde piksler på min PSP, noe som er *sensur* irriterende i filmmodus. De er dog ikke atmed hverandre, og ligger ca litt til høyre for midten. Har jeg noe å klage på på elkjøp i morra? elkjøp har vel full returrett, men spørs om det gjelder PSP da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Du har fullreturett på PSP på elkjøp ja, det er jeg ganske sikker på. Så det er bare å levere den og kjøpe en ny. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Så lenge du har all embalasje, og bikkja ikke har spist opp øretelefonene... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Fins det PSP'r uten noen pixel feil ? Btw: Har jeg lov å si at jeg vil gi den tilbake (med 30dagers returretten) pga en død pixel? Også si at jeg skal kjøpe ny? Eller får man ikke lov å kjøpe samme produktet rett etterpå? Lurer litt på det. Endret 24. september 2005 av Mauro Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Fins det PSP'r uten noen pixel feil ? Btw: Har jeg lov å si at jeg vil gi den tilbake (med 30dagers returretten) pga en død pixel? Også si at jeg skal kjøpe ny? Eller får man ikke lov å kjøpe samme produktet rett etterpå? Lurer litt på det. Hvis du har kjøpt den hos Expert eller Elkjøp som har 30 dagers returrett på varer må du ikke oppgi en eneste grunn for å få levere den tilbake, bare si at du angrer på kjøpet, men du kan da heller ikke bare kjøpe en ny en rett etterpå, de kan nekte deg å være kunde hos dem hvis du vil og tviler på at dem går med på å bytte din siden den har pikselfeil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Fins det PSP'r uten noen pixel feil ? Jeg har ingen dødepixler eller pixelfeil! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 jeg har 5 Hadde benyttet meg av angreretten med en gang! Kjøper man en skjerm skal man få det man betaler for, en skjerm som fungerer. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har kjøpt Burnout Legends, and I'm loving it. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Gandalf the Grey Presents: Norsk språk til PSP 1.0 & 1.50 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Gandalf the Grey Presents:Norsk språk til PSP 1.0 & 1.50 For å si det ganske enkelt så er ikke engelsk så ille......På spill der det er norske menyer så blir jeg bare litt irretert........Så tror ikke jeg skal hoppe på denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg