Straffa Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 noen som vet en nettbutikk hvor man kan få burnout legends (ikke utsolgt)og til en rimelig pris under 500kr Noen som vet om noe?? Trenger det sårt til en lang biltur Her faktisk http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...6&table=PRODUCT 499,- hehe.. Du sa under 500 kjøpte burnout legends hos spaceworld i dag til 399 de har kampanje på den, så løp og kjøp kjøpte min i oslo sentrum, men regner det gjelder alle spaceworld butikkene Lenke til kommentar
Storet Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 noen som vet en nettbutikk hvor man kan få burnout legends (ikke utsolgt)og til en rimelig pris under 500kr Noen som vet om noe?? Trenger det sårt til en lang biltur Her faktisk http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...6&table=PRODUCT 499,- hehe.. Du sa under 500 kjøpte burnout legends hos spaceworld i dag til 399 de har kampanje på den, så løp og kjøp kjøpte min i oslo sentrum, men regner det gjelder alle spaceworld butikkene Dette må være et lokalt tilbud i allefall... I Ålesund var prisen 499,- Lenke til kommentar
supersinsin Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 noen som vet en nettbutikk hvor man kan få burnout legends (ikke utsolgt)og til en rimelig pris under 500kr Noen som vet om noe?? Trenger det sårt til en lang biltur Her faktisk http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...6&table=PRODUCT 499,- hehe.. Du sa under 500 kjøpte burnout legends hos spaceworld i dag til 399 de har kampanje på den, så løp og kjøp kjøpte min i oslo sentrum, men regner det gjelder alle spaceworld butikkene tror dere dette tilbudet gjelder i fredrikstad noen som vet det? Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ja og vi har jo japanske Så der gikk EU teorien i dass ja, jeg har også japansk psp. Disse spiller lavt, men ihvertfall høyere enn en kamerat som har den norske. var usikker på det med 90dB, godt mulig det er rundt 50. hvis dere ser på dette så kan du se resistoren som er lagt inn på de europeiske http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=9282 som sagt spiller de japanske også lavt, så er nok best å kjøpe noe nye som går lenger "inn i øret" Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Noen som vet om det kommer en ny firmware snart? Kunne gjerne tenkt meg å spilt filmer i høyere oppløsning enn 368*208 Endret 22. september 2005 av makos Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Noen som vet om det kommer en ny firmeare snart? Kunne gjerne tenkt meg å spilt filmer i høyere oppløsning enn 368*208 Tror det har noe med å hindre piratkopiering....slik at salget av UMD filmer ikke synker enda lavere.....Tror det er der det ligger. Lenke til kommentar
Storet Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ja og vi har jo japanske Så der gikk EU teorien i dass ja, jeg har også japansk psp. Disse spiller lavt, men ihvertfall høyere enn en kamerat som har den norske. var usikker på det med 90dB, godt mulig det er rundt 50. hvis dere ser på dette så kan du se resistoren som er lagt inn på de europeiske http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=9282 som sagt spiller de japanske også lavt, så er nok best å kjøpe noe nye som går lenger "inn i øret" Fikk testa de med mine Koss Porta Pro i dag.. Skal si at det var mye forskjell ja! Så de orginale gikk i bossen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Ja og vi har jo japanske Så der gikk EU teorien i dass ja, jeg har også japansk psp. Disse spiller lavt, men ihvertfall høyere enn en kamerat som har den norske. var usikker på det med 90dB, godt mulig det er rundt 50. hvis dere ser på dette så kan du se resistoren som er lagt inn på de europeiske http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=9282 som sagt spiller de japanske også lavt, så er nok best å kjøpe noe nye som går lenger "inn i øret" Fikk testa de med mine Koss Porta Pro i dag.. Skal si at det var mye forskjell ja! Så de orginale gikk i bossen Kan godt sende dem til meg istedet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Noen som vet om det kommer en ny firmeare snart? Kunne gjerne tenkt meg å spilt filmer i høyere oppløsning enn 368*208 Tror det har noe med å hindre piratkopiering....slik at salget av UMD filmer ikke synker enda lavere.....Tror det er der det ligger. tror nok du har rett, men bare for å ha sagt det, så selger umd filmer bra faktisk, i usa så står umd filmer for halvparten av alle umder som er solgt. (andre halvparten er da seff spill ) Lenke til kommentar
Marek Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Kommer jo også UMD musikk snart, men vet ikke om det vil selge like bra som film og spill. Tror de fleste er fornøyd med mp3 på pspens musikkanlegg, ikke veldig mye sprut i det og et nytt format vil neppe fikse dette... Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har fått en ripe i skjermen min idag Ja, var alt jeg ville si. Du ser den kun når skjermen er helt svart+pluss at du har en lampe eller noe som lyser på den. jaja. Her er forressten en link til noe som kan hjelpe deg å beskytte skjermen din, skal visst være ganske bra i følge gamespot http://www.lik-sang.com/info.php?category=...ducts_id=623232 Beskytter skjem, pluss hindrer gjennskinn. Ellers siden de ikke ser ut som de kommer en downgrader med det første, installerte jeg 2.0 firmwaren. Og her på jobb (Skivebakken, Bergen), fant jeg faktisk hele 8 stk trådløse nettverk, 3 av dem var usikret. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 noen som vet en nettbutikk hvor man kan få burnout legends (ikke utsolgt)og til en rimelig pris under 500kr Noen som vet om noe?? Trenger det sårt til en lang biltur Her faktisk http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...6&table=PRODUCT 499,- hehe.. Du sa under 500 kjøpte burnout legends hos spaceworld i dag til 399 de har kampanje på den, så løp og kjøp kjøpte min i oslo sentrum, men regner det gjelder alle spaceworld butikkene Dette må være et lokalt tilbud i allefall... I Ålesund var prisen 499,- Samme på Strømmen. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Jeg har fått en ripe i skjermen min idag Ja, var alt jeg ville si. Du ser den kun når skjermen er helt svart+pluss at du har en lampe eller noe som lyser på den. jaja. Har fått en ripe på skjermen jeg og selv om jeg passer på den som et spedbarn. Som tidligere skrevet i tråden var det noen som snakket om polish på skjermen. Vil dette fungere, eller vil dette ødelegge skjermen helt? Kanskje det funker å kjøpe en Display Polish på Clas Ohlson for å få bort ripene, for så å sette på en beskytter... Virker som det kommer riper bare man ser på skjermen. EDIT: Alle med riper på skjermen sjekk denne siden. Endret 22. september 2005 av Teds Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 for de som kan komme seg til spaceworld i storgata oslo, så ligger bournout på 399. vet ikke hvor lenge de har den prisen stående kjøpte spillet selvfølgelig, tok den med på jobben så testa jeg den med en på jobben som ikke har bournout. men siden det er gamesharing i spillet så var det ikke noe problem. tok bare litt tid å laste over dataen til den andre psp'en. grisefett var det værtfall i multiplayer Lenke til kommentar
Storet Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Når man skal spille mutiplayer på psp spill.. Må begge ha spillet da? Eller... Det hørest jo mest sannsynlig ut da. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ikke hvis spillet har støtte for game shearing(Burnout Legends har værtfall det.. tror WipEouT har og..) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Ikke hvis spillet har støtte for game shearing(Burnout Legends har værtfall det.. tror WipEouT har og..) Så fort jeg får penger nå skal jeg ut på ekspert å skaffe meg Kill Bill 1&2 på UMD til 149,- pr stk. må jo nesten slå til på det Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Alle med riper på skjermen sjekk denne siden. Jepp, den der får du på Clas Ohlson og funker kjembebra. Har ikke prøvd den på PSP, men på mobilskjermer. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Når man skal spille mutiplayer på psp spill.. Må begge ha spillet da? Eller... Det hørest jo mest sannsynlig ut da. I mange spill, bla.a. WipeOut og Burnout, trenger du bare *en* UMD for å spille multiplayer. Ganske genialt. Lenke til kommentar
draum Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nå er vel det at du bare trenger 1 UMD på Wipeout en sannhet med modifikasjoner. Skal man ha fullt utbytte av multiplayer, er jeg redd begge (eller så mange det er snakk om) må ha spillet. det er nemlig slik at det eneste du kan dele i wipeout er en demo bestående av en bane (I den første serien).. hvordan det er med Burnout vet jeg derimot ingenting om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg