Feh Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 under spill og musikk synes jeg det er akkurat tilfredsstillende lydvolum på max, i omgivelser med lite støy. På buss etc. er den ubrukelig med de medfølgende proppene hvertfall. Funket ok med in-ear plugger. På film derimot synes jeg det er ufattelig lavt. Selv i 100% støyfrie omgivelser synes jeg det var alt for lavt volum, stilt på max (umd volume: +2 og maks volum). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei.. Lurte på hva dere synest om lyden?... Synest selv at den er altfor lav, volumet er høyere når jeg ikke har på headsettet og. Å volum er stilt på max. Normalt?? Du mener at det er lavt når du bruker headsetet? Det kan stemme ja, jeg syns ikke det er så veldig høyt, men høyt nok på maks for meg. Lenke til kommentar
Storet Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei.. Lurte på hva dere synest om lyden?... Synest selv at den er altfor lav, volumet er høyere når jeg ikke har på headsettet og. Å volum er stilt på max. Normalt?? Du mener at det er lavt når du bruker headsetet? Det kan stemme ja, jeg syns ikke det er så veldig høyt, men høyt nok på maks for meg. Ja akkurat, når jeg bruker headsettet.. Er det bare det som er jalla eller?? Funker det bedre med et skikkelig headsett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja, tror lyden blir litt høyrer med et bedre headset. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 jeg bruker Koss PortaPro og jeg syntes lyden er høy nok Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har et par JVC in ear plugger til 99 spenn på mp3 spilleren min, lyden ble fordoblet med dem, de gamle in ear pluggene er noe ala de på psp. Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 øreproppene som følger med den europeiske psp'en har en begrensning på volumet på grunn av noe eu-lover. tror det var max 90dB eller noe sånt. Prøv et annet headset så skal du se det blir bedre Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 øreproppene som følger med den europeiske psp'en har en begrensning på volumet på grunn av noe eu-lover. tror det var max 90dB eller noe sånt. Når du setter øreproppene som følger med på max, tror jeg det er langt under 90dB. Lenke til kommentar
Storet Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 øreproppene som følger med den europeiske psp'en har en begrensning på volumet på grunn av noe eu-lover. tror det var max 90dB eller noe sånt. Når du setter øreproppene som følger med på max, tror jeg det er langt under 90dB. Enig i det ja.. kanskje 50db..... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 ja merka at det var veldig lavt.... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 ja merka at det var veldig lavt.... Ja og vi har jo japanske Så der gikk EU teorien i dass Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 ja merka at det var veldig lavt.... Har du enda PSP'en din du? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 så billig? hvordan? et lite tilbud fra gutta i Nordisk film Hvordan... Skal kjøpes hvis så billig! Lenke til kommentar
supersinsin Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 noen som vet en nettbutikk hvor man kan få burnout legends (ikke utsolgt) og til en rimelig pris under 500kr Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 så billig? hvordan? et lite tilbud fra gutta i Nordisk film Hvordan... Skal kjøpes hvis så billig! driver med litt hobby anmelding av spill for ei nett side. fikk en liten avtale med nordisk film og fikk den biligere Lenke til kommentar
supersinsin Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 noen som vet en nettbutikk hvor man kan få burnout legends (ikke utsolgt)og til en rimelig pris under 500kr Noen som vet om noe?? Trenger det sårt til en lang biltur Lenke til kommentar
Storet Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 noen som vet en nettbutikk hvor man kan få burnout legends (ikke utsolgt)og til en rimelig pris under 500kr Noen som vet om noe?? Trenger det sårt til en lang biltur Her faktisk http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...6&table=PRODUCT 499,- hehe.. Du sa under 500 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Kan verjson 2 av psp spille alle slags umd filmer? Kjøpte nettopp psp (amerikansk) av en fyr og han påsto at den siste versjon av psp skal klare å spille norske umd filmer... Stemmer det? Edit: Jeg fant ut at det var versjon 1.51 på system software. Men har oppgradert til versjon 2.00 nå. Endret 21. september 2005 av samye83 Lenke til kommentar
Walts Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kan verjson 2 av psp spille alle slags umd filmer? Kjøpte nettopp psp (amerikansk) av en fyr og han påsto at den siste versjon av psp skal klare å spille norske umd filmer... Stemmer det? Edit: Jeg fant ut at det var versjon 1.51 på system software. Men har oppgradert til versjon 2.00 nå. er den amerikansk (sone1) kan du ikke spille av filmer kjøpt i europa eller asia Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Han sa at man skal kunne spille sone 2 film på den. Hmmm, men ikke så farlig, får vel bestille film fra Usa, det er billig uansett. Fikk helt nytt psp value pack til 1800 kr. Edit: Leste at det går an å bruke ekstern harddisk på psp. Men da må man overføre filer til minnebrikken først. Men kan man benytte seg av en iriver h320 som ekstern harddisk? Edit: Fikk kobla de 2 enhetene sammen, men får ikke overført fil fra iriver til psp. Finner ikke denne funksjonen. Det var synd, for ellers hadde jeg spart meg for ganske mye penger. Endret 21. september 2005 av samye83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg