LIRS Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 så billig? hvordan? et lite tilbud fra gutta i Nordisk film Lenke til kommentar
Marek Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Den er vel også i såfall sonefri? PSP spill er sonefrie, mens det er soner på UMD-filmer. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kan man surfe på nettet med denne? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kan man surfe på nettet med denne? Ja, via trådløst nettverk. Lenke til kommentar
supersinsin Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Yesssssss ... endelig spiderman 2 umd... PS: bestillte med jap psp Når registrerte du din? Hvor i landet holder du til? Ser filmen bra ut eller? hei jeg bor i Fredrikstad og registerte den første september selfølgelig... Kvaliteteten er super men har merket at fargene lissom henger litt igjen (spessielt med rødt) på skjermen :!: Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Yesssssss ... endelig spiderman 2 umd... PS: bestillte med jap psp Når registrerte du din? Hvor i landet holder du til? Ser filmen bra ut eller? hei jeg bor i Fredrikstad og registerte den første september selfølgelig... Kvaliteteten er super men har merket at fargene lissom henger litt igjen (spessielt med rødt) på skjermen :!: Håper min kommer snart, fikk du den rett i postkassen eller kom den til postkontoret? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Den er vel også i såfall sonefri? PSP spill er sonefrie, mens det er soner på UMD-filmer. Men om man er heldig nok til å ha en 1.50 PSP så trenger man ikke å bekymre seg over soner, ikke med Humma Kavulas nye program iallefall Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Yesssssss ... endelig spiderman 2 umd... PS: bestillte med jap psp Når registrerte du din? Hvor i landet holder du til? Ser filmen bra ut eller? hei jeg bor i Fredrikstad og registerte den første september selfølgelig... Kvaliteteten er super men har merket at fargene lissom henger litt igjen (spessielt med rødt) på skjermen :!: Håper min kommer snart, fikk du den rett i postkassen eller kom den til postkontoret? jeg fikk min psp i dag tok med ridgeracer. bra spill. bra grafikk psp er artig! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 er det PSP 1001 el 1002 el hva som er serie nr på norske PSPr?? Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 1003 og 1004 tror jeg. Jeg har 1004 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ser nå at jeg har noen lyse prikker på LCD skjermen når det er mørk kontrast, er det grunnlag for reklamasjon?, vises så å si ikke når jeg spiller men mest under loading Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ser nå at jeg har noen lyse prikker på LCD skjermen når det er mørk kontrast, er det grunnlag for reklamasjon?, vises så å si ikke når jeg spiller men mest under loading les første post i tråden. takk. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Er ikke enkelt å få det på reklamasjon så lenge alle prikkene ikke er samlet i en klase. Jeg prøver å få byttet min men det er ikke enkelt. Jeg har 10-12 pixler som er spredt utover og dermed ikke dekket av garanti. Jeg har noen midt på skjermen som jeg ser så å si hele tiden. Disse irriterer meg noe grenseløst når jeg ser på film for de er midt i synsfeltet. Hadde de vært ute i kantene eller i et hjørne så hadde det ikke gjort noe. Sendte mail til Sony og fikk dette svaret fra Nordisk Film: "Jeg tror at skjermen din er dårlig nok til å bytte, så jeg syns du skal vende tilbake til butikken å høre, husk å ta med kvitteringen." Har sendt mail til Spiderman men har ikke fått noe svar enda. Skal si fra hvordan det går. Kan jo være greit for andre som kommer opp i samme situasjon å vite. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Er ikke enkelt å få det på reklamasjon så lenge alle prikkene ikke er samlet i en klase. Jeg prøver å få byttet min men det er ikke enkelt. Jeg har 10-12 pixler som er spredt utover og dermed ikke dekket av garanti. Jeg har noen midt på skjermen som jeg ser så å si hele tiden.Disse irriterer meg noe grenseløst når jeg ser på film for de er midt i synsfeltet. Hadde de vært ute i kantene eller i et hjørne så hadde det ikke gjort noe. Sendte mail til Sony og fikk dette svaret fra Nordisk Film: "Jeg tror at skjermen din er dårlig nok til å bytte, så jeg syns du skal vende tilbake til butikken å høre, husk å ta med kvitteringen." Har sendt mail til Spiderman men har ikke fått noe svar enda. Skal si fra hvordan det går. Kan jo være greit for andre som kommer opp i samme situasjon å vite. Du kan jo prøve å printe ut den mailen og ta den med til butikken. Tror den kan hjelpe deg til å overtale dem i butikken sånn at du får byttet. Skader vel ikke å prøve. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kommer nok til å prøve det ja. Problemet er at jeg må kjøre nesten to timer til butikken. (bor på bygda ) Tenkte jeg skulle prøve å sende en mail først. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Burnout-spillet er vel noe tess? Regner med at jeg kjøper det til høstferien en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Burnout-spillet er vel noe tess? Regner med at jeg kjøper det til høstferien en gang. Det anbefales! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Burnout-spillet er vel noe tess? Regner med at jeg kjøper det til høstferien en gang. Har spillt den endel jeg også Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Aight, da blir det vel det. Regner med at jeg har spilt ut Metal Gear Ac!d før høstferien. Lenke til kommentar
Storet Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei.. Lurte på hva dere synest om lyden?... Synest selv at den er altfor lav, volumet er høyere når jeg ikke har på headsettet og. Å volum er stilt på max. Normalt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg