Algron Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 1699.- på www.bestbuy.no MVH Pål Noen som vet når den kommer på lager? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Har i det siste vurdert å skaffe meg en PSP selv, nå har ikke jeg lest så alt for mye om denne lille søtsaken, men det jeg har lest har jeg likt. Så som jeg forsto så har det ikke kommet en fast dato til når denne kommer til Norge? Og til dere som allerede har greid å få tak i en, hva er det dere liker ved PSP? i forhold til andre håndholdte konsoller. Edit: En eller fler linker til sider med litt info om PSP hadde også vært fint Endret 7. mars 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Edit: En eller fler linker til sider med litt info om PSP hadde også vært fint Norges største PSP-side Ikke så veldig mye info enda, men det er masse nyttig i forumet Lenke til kommentar
andreas1990 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 wohoo!! Nå har jeg fått meg psp. Men det er et prblem.. Jeg har windows 98 og får ikke instalert driver... Er det noen som vet hhvordan man gjør dette??? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 *sitter her å glede seg til jeg får penger* Er sikker på når jeg får penger så kan jeg bare si adjø til dem, skal bestille psp as soon as possible da Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 wohoo!! Nå har jeg fått meg psp. Men det er et prblem.. Jeg har windows 98 og får ikke instalert driver... Er det noen som vet hhvordan man gjør dette??? Legg inn XP 98 suger eselt*ss. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Psp, men det er itj noko på lager(sist eg så). Hvor ligger PSP på siden til best buy? Har du en direkte link? Lenke til kommentar
elz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 wohoo!! Nå har jeg fått meg psp. Men det er et prblem.. Jeg har windows 98 og får ikke instalert driver... Er det noen som vet hhvordan man gjør dette??? Legg inn XP 98 suger eselt*ss. Hvis du har en pc som originalt kom med 98, vil XP gå veldig tregt på den. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Psp, men det er itj noko på lager(sist eg så). Hvor ligger PSP på siden til best buy? Har du en direkte link? Jada. Her Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Er det import PSP fra best-buy eller er det bare forhåndsbestilling av EU versjonen Det står jo ingenting Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hvor har folk kjøpt PSP og er det EU versjon ? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har kjøpt min fra lik-sang.com (nok nøyaktig 66 timer fra jeg bestillte til jeg hadde den i hånden) og det der en japansk modell, med engelsk tekst og sone 2 for filmer. Er vel nogen lunne den samme modellen som vil bli lansert i europe, kanskje bare med flere språk. Ingen grund til å vente, PSP'n er bare grise bra! Retro.. Lenke til kommentar
andreas1990 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Er det noen som vet hvordan man slår på infrarøden på PSP, og om man kan overføre bilder fra mobil eller bærbar PC via infrarød??? Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Når man kjøper PSP, følger det med noen spill? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Når man kjøper PSP, følger det med noen spill? Nei det følger ikke med spill i Standard eller Value pakkene! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Er det noen som vet hvordan man slår på infrarøden på PSP, og om man kan overføre bilder fra mobil eller bærbar PC via infrarød??? Det går ikke an og bruke IR muligheten til PSP enda, må nok vente på firmware update Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Da var min PSP bestilt! Hvor bestilte du? Har veldig lyst til å bestille meg en da jeg har nesten 6k på konto. Men jeg må nesten ha penger til kjøretimer også Hvor er det forresten billigst å bestille en pakke med PSP, skjermbeskytter, veske og et spill? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Lik-Sang.com har den til 279$ Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Da har jeg et spørsmål, vil norsk kjøpte filmer funke på Lik-Sang PSP'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg