Artistic.Hipster Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Goberg gjorde det enkelt for oss: Stem på header her. Om dere vet hva som er godt for dere så stemmer dere 1 eller 6 . Jeg foretrekker 6. Om 6 vinner så skal jeg lansere Snake level 3 samme dagen headeren er oppe på siden. Å jeg skal love dere den level skal bli den beste til nå Endret 7. september 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Syns den grå var best, grunnen er at den PSPen som kommer fram i bakgrunnen der passe veldig bra inn, du skjønner det liksom bedre at det er en side om PSPen eller noe slikt Edit: Akkurat det Marek sa, tenkte jeg faktisk også på, det hadde tatt seg veldig bra ut vil jeg tro. Ser ut til at det blir slik Hater designet. Om det blir slik, så kommer jeg nok til å streike litt på nyhetspostingen(i protest) Men jeg skal holde dere oppdatert gjennom tråden da selvfølgelig Om dere har lyst til å hjelpe meg med å få tilbake den blåe headeren så gå inn her å gi beskjed til Goberg. bare skriv inn hvor mye dere _hater_ den teite gråe headeren å hvor mye dere vil ha tilbake den superflotte headeren Gundrosen laget. Om dere hjelper meg å få tilbake headeren så skal jeg poste nyheter som det suser fremover At hadde headern din hatt den PSPen i seg så hadde det gjort susen for meg, er garantert den jeg ville valgt da. Er et eller annet med den PSP som jeg syns gjør headern rett og slett rå ^^ Edit: En ting, for øyeblikket, er det pspavisen.com som er "norges største" side om PSP eller? Endret 7. september 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
Marek Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 pspavisen.com er nok størst, dette fordi den har vært oppe lengst. Det virker som om de har noen problemer med designet, feil bilde i headeren...tenkte dere burde vite det. Min side Norsk PSP Forum vil snart være oppe på eget domene, og jeg kunne trengt nye skribenter. Har du lyst er det bare å registrere seg og ta kontakt. Håper noen er villige til å hjelpe til. Siden har vokst veldig de siste dagene, antall besøkende har skutt i været, og det begynner så smått å bli folk som registrerer seg også. Bare vi kan få litt fart på forumet blir det nok saker. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Går det an å registrere sin jap psp på den norske PSP siden? Får bare opp at serial nummeret ikke passer til modellen...Noe som stemmer siden de ikke har modell 1000..... Lenke til kommentar
Marek Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Funket for meg, og eg har jp psp, valgte bare annen modell...kansje noe nytt de har lagt til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Dere som har PSP med fw 1.0 eller 1.50 og trådløst nettverk; dette må dere bare prøve! Portable VNC viewer! Et remote desktop program som du kan styre pc'n din med PSP'n! Lenke til kommentar
Marek Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Har prøvd det! Det kom for en stund siden, og er drit kult! Eneste er at det går siiiinnnnsykt sakte, men utrolig kult alikelvel... Sitte å styre hele maskinparken fra PSPen ruler! Det er en følelse alle burde få oppleve... Endret 7. september 2005 av Marek Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har prøvd det! Det kom for en stund siden, og er drit kult!Eneste er at det går siiiinnnnsykt sakt, men utrolig kult alikelvel... Sitte å styre hele maskinparken fra PSPen ruler! Det er en følelse alle burde få oppleve... Jepp, men går for tregt til film og spill, men surfing og slikt går supert. Men hvilken oppløsning er det best å ha på pc'n når du bruker psp'n? Lav oppløsning eller høy? Lenke til kommentar
Marek Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Så lav som mulig, da blir det minst mulig scrolling og også minst mulig data som skal sendes. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hm, hadde det ikke vært kult å lage en "PSP-friendly" versjon av forum.hardware.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Så lav som mulig, da blir det minst mulig scrolling og også minst mulig data som skal sendes. Ja, selvfølgelig. Har satt den til 640x400 nå, lavere går det ikke. Lenke til kommentar
Marek Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Eneste er at mange internettsider ikke er laget for størrelser ned til 640*400, og da må du skrolle i nettleseren og da blir det slitsomt! Lenke til kommentar
Marek Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ny video fra Yoshihiro. Downgrader video 2.0 Vet ikke helt hva jeg skal tro. Det virker som om han bruker like mye tid på video som arbeid på selve downgraderen... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Hm, hadde det ikke vært kult å lage en "PSP-friendly" versjon av forum.hardware.no? Hadde vært dritkult, du er jo "webutvikler" så du kan jo spørre HW om du kan få lov til å kode det for dem Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Edit: En ting, for øyeblikket, er det pspavisen.com som er "norges største" side om PSP eller? Det er nok det(jeg vet iallefall ikke om noen større) Den er ikke like stor som PSPNorge var mot slutten, men tror ikke det er så veldig langt ifra. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hm, hadde det ikke vært kult å lage en "PSP-friendly" versjon av forum.hardware.no? Hadde vært dritkult, du er jo "webutvikler" så du kan jo spørre HW om du kan få lov til å kode det for dem Det der høres bra ut, det har jeg savnet. Hadde vært kult om noen gjorde det. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Vet noen om Sony har noen form for pixelfeil garanti på PSP? Har fått 3 døde pixler etter bare en uke... Lenke til kommentar
regla Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) tror de har en på 5 døde pixle eller over... litt kjipt. har også 4 ganske markante døde pixler på min rgla Endret 8. september 2005 av regla Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg har 10 døde pixler og jeg får ikke noen ny. Sinssykt irriterende! Du får ikke ny uten at det er mange pixler samlet på en plass. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Jeg lette litt rundt på google og fant ut at det var veldig, veldig mange som hadde pixelfeil på sine PSPer. Det fantes et program som visstnok skulle fjerne pixelfeil, men det kunne gå begge veier Enten ble de borte, eller så fikk man fler hehe. Endret 8. september 2005 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg