Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen sett denne før? Utrolig fet...men en smule dyr.

Jaja, har et par tre sånne liggende her jeg ;)

Alle PSPere der ute: Forslag til utvidelser i tjenestetilbud på følgende side psp.gamersmix.com (må altså åpnes i PSPen). Tanken bak er en rask og enkel site tilpasset PSP konsollen!

Kunne godt slengt opp noen små videoklipp eller noe :dontgetit:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Alle PSPere der ute: Forslag til utvidelser i tjenestetilbud på følgende side psp.gamersmix.com (må altså åpnes i PSPen). Tanken bak er en rask og enkel site tilpasset PSP konsollen!

Kunne godt slengt opp noen små videoklipp eller noe :dontgetit:

Jupp, høres fornuftig ut :). Hovedsaklig bruker PSP siten stoff direkte fra hovedsiten og får dermed akkurat samme innhold som den vanlige versjonen. Noen videoer er jeg enig i at kunne vært greit!

Lenke til kommentar
Ved å innstallere fm 2.0

- får man en browser

-mister man muligheten til å kjøre homebrew

Hva er homebrew?

Homebrew er en samlebetegnelse for programmer som er laget hjemme i stua. Det kan være spill, notisblokk, kalkulator, medieavspiller (som spiller litt mer enn mp4), nettleser, emulator, "desktop environment", dokumentleser mm.

http://www.akihabaranews.com/en/ har forresten slippet magasinet sitt i PSP format. :thumbup:

Du finner Lefdal i Bergen på Lagunen Storsenter.

Lenke til kommentar
Går det ikke an å bruke vanlige MSDP kort? i PSP? Har en K750i, og tenkte på at jeg kunne bytte på hvor jeg skulle ha minnekortet etter hva jeg ønsket. Er dette ikke mulig?

Ja det er mulig, broren min har en K750i og putter kortet sitt inn i PSP'n for å se på bildene på den. Funker som bare det ;)

Lenke til kommentar
Går det ikke an å bruke vanlige MSDP kort? i PSP? Har en K750i, og tenkte på at jeg kunne bytte på hvor jeg skulle ha minnekortet etter hva jeg ønsket. Er dette ikke mulig?

Ja det er mulig, broren min har en K750i og putter kortet sitt inn i PSP'n for å se på bildene på den. Funker som bare det ;)

Er jo det som er meningen. Å dele bilder mellom digital kamera, W800i/K750i og`PSP er jo en stor del av intensjonen til Sony!

Lenke til kommentar

Det ble etterlyst en videodownload funksjon på psp.gamersmix.com litt tidligere i dag, i denne tråden. En enkel funksjon med noen videoer er nå tilgjengelig slik at man kan laste ned trailere/videoer/intervjuer etc direkte over PSPens wifi tilkobling.

På toppen av psp.gamersmix.com ligger valget videoklipp tilgjengelig og herfra er noen videoklipp tilgjengelig. Tar gjerne i mot tips til andre videoer som dere vil ha inn der gjennom en PM!

Lenke til kommentar
Det ble etterlyst en videodownload funksjon på psp.gamersmix.com litt tidligere i dag, i denne tråden. En enkel funksjon med noen videoer er nå tilgjengelig slik at man kan laste ned trailere/videoer/intervjuer etc direkte over PSPens wifi tilkobling.

På toppen av psp.gamersmix.com ligger valget videoklipp tilgjengelig og herfra er noen videoklipp tilgjengelig. Tar gjerne i mot tips til andre videoer som dere vil ha inn der gjennom en PM!

Ser knallbra ut :)

Kunne gjerne tenkt meg den nye Battle for Middle Earth 2 videoen :)

Lenke til kommentar

Memmory stick PRO Duo fortsetter å falle i pris, 4kr billigere i dag enn i går.

Billigste nå er Mamoz med 751,-

PSPUpdates melder også om at Fujifilm skal starte produksjonen av memmory stick.

Edit: Det er snakk om 1GB utgaven

Endret av hanscats
Lenke til kommentar

Kjøpte 1 GB MSPD på spaceworld for 999,- Grei pris egentlig, så slapp jeg å vente 2-3 dager på posten :p Pluss at jeg sparer frakt.

Er syke forskjeller på pris! Var innom telebutikken eller no, der skulle de har 700 kr for en 256 MB stick! det er faen meg ran!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte to kort på Lefdal etter råd fra Gandalf the grey(takker igjen!). Da fikk jeg de til litt over 700,- stykket takket være 150% prisgaranti. Det var visst mange som brukte denne muligheten, han i butikken sa at jeg var nummer to den dagen, så nå har Lefdal satt ned prisen til 999,- tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...