fox Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 meg verre!! har bare 300kr pluss har mange utgifter.. har ingen inntekter! hvordan skal jeg klare meg? selge hasj? montro? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Du trenger startkapital for å selge hasj uansett :] Men det er da ingen hast med å få seg en PSP, vel? Jeg har hatt pengene og muligheten til å bestille meg en fra Japan lenge, og tro meg, jeg har hatt lyst på en PSP. Måtte bare prioritere riktig først. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Oi, nesten hundre sider om PSP allerede? Ettersom jeg ikke begynte å følge denne tråden før idag, så har jeg ikke giddet å lese gjennom hele. Leste første innlegg, og alle innlegg f.o.m. 1.september. Bare for å få noe oppklart: Ved å innstallere fm 2.0 - får man en browser -mister man muligheten til å kjøre homebrew Er det noe mer man får/mister ved å innstallere fm 2.0? Hva er homebrew? Etter sånn som jeg har forstått det, så er det hjemmelagede programmer og spill. Er emulatorer regnet med her? Og hvilke programmer er det dere har så lyst til å kjøre på psp'en? Hjemmelagede spill er vel ikke det dere sikler mest etter? Men gjelder homebrew også piratkopierte spill? Mister jeg muligheten til å overføre musikk og filmer som jeg har på pc'en ved å innstallere fm 2.0? Hvor i Bergen finner man Lefdal?(bor i Åsane, hvilken er da nærmest meg?) Har de en webshop/internettside? La merke til her i tråden at prisen på MSDP 1gb kort hadde gått ned hos lefdal. Betyr det da at prisgarantien ikke blir like effektiv som tidligere? Hva blir prisen hos lefdal etter at prisgarantien er tatt i bruk på 1GB msdp? Hvilke spill har multiplayer funksjon? Er standard pack og value pack det samme? Hvilken av pakkene får man kjøpt her i Norge, og hva inneholder de? Det billigste stedet å kjøpe psp er elkjøp? Ble litt mange spørsmål, men håper noen av dere gidder å ta dere tid til å svare på spørsmålene. Går rundt og sikler etter en PSP, men er litt i tvil om jeg skal kjøpe meg en, eller vente litt. Ha en fortsatt god kveld! Ved å installere 2.0 for du en nettleser,men mister muligheten for homebrew(kan uansett ikke kjøre homebrew på norske psp,siden den har 1.52,venter på downgrade) Billigste butikkene er vel ,Elkjøp,Lefdal,SmartClub selger value pack for 2395,- -Hodetelefoner med fjernkontroll -Veske og Bærestropp -AC Adapter -Batteri -Demodisk (med Video- Musikk og Filmklipp) -Pusseklut -32 MB MemoryStick Duo Homebrew er sånn hjemmelagde prog, som emulatorer osv... Ved å installere 2.0 mister du ikke mulighten til å overføre musikk,film osv... Du for kun kjøpt value pack i Norge. MS kortet koster 1000 kr hos Lefdal. Håper du fikk noen svar her iallefall. btw ser at Siba nå selger den for 2295,- http://www.siba.no/product/product.aspx?identifier=NO23800 Kjøpte meg Logitech Pocket Armor også idag, den er veldig bra å ha:) Anbefales. Endret 3. september 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
HCam Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Man kan få minnekort billig ved hjelp av Gandalf the Greys guide.. se aller første post.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 etter 6 måneder med daffing på PSP-tråden, ser jeg at det dukker 2-3 nye sider hver dag! Litt artig! Har blitt ganske så populær de siste dagene ja Tror faktisk det er den største tråden på konsoll delen av forumet. @Raijin, homebrew gjelder også emulatorer og piratversjoner av spill(ISO'er) Jeg tok meg turen ut til lefdal for å bruke trikset mitt idag, men det gikk dårlig da prisen var satt ned til 999,- og det var kun PSP versjonen, som ikke hadde samme nummeret og derfor kunne jeg ikke bruke garantien Jaja, 999,- var ikke så altfor gale det heller da Lenke til kommentar
iCar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 På tide at PSP for eget område på hw nå,eller hva?? Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Denne hjelper deg kanskje litt: http://www.gameroobie.no/art/2341 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Til dere som trenger skjermbeskytter så vil jeg anbefale Logic 3 sin, vet ikke om den selges seperat, men den fulgte med i en pakke jeg kjøpte på free record shop i pakken var det skjermbeskytter, et gummitrekk til PSP'en(som ikke var allverdens) og beskyttere til alle ingangene i PSP'en(USB, lader, øretelefoner). Den kostet 149,- som kanksje var litt i det meste laget synes jeg, men det som var så genialt med skjermbeskytteren er at det ikke er lim på selve plastikken som dekker skjermen, noe som gjør den mye klarere og mye lettere å ta av å på om du før støv under. Det som holder den på plass er en liten svart kant rundt Idag så jeg også en UMD film på PSP'en min(dodgeball) som faktisk var ganske så imponerende. Jeg har sett filmer på PSP'en før også, men ikke på UMD(som viste seg å være en ganske annen opplevelse) Kvaliteten var helt perfekt, og så bedre ut enn de fleste DVD'er. Den lille skjermen gjør bildet krystall klart å selv med en oppløsning mye mindre enn DVD så ser det knallbra ut. Menyene var enkle, men gjorde jobben sin, tekst funket fint. Savnet muligheten for scenevalg, men har lest at det er et lite sjansespill om filmene har det tror ca. 40% har scenevalg og 60% er uten UMD er nok ikke noe jeg kommer til kjøpe allverdens av, men en i ny og ne kommer jeg nok til å få meg ja. Om star wars eller ringenes herre hadde kommet så hadde det nok ikke tatt meg mange dagene før de lå i samlingen min for å si det slik Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hmm.. hva med å gå på lefdal, si at du vil benytte prisgarantien, vise dem at PSP koster 2295 på siba og få det mye billigere? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Finnes det en PSP "mappe" der du kan ha plass til PSP pluss UMD disker? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Finnes det en PSP "mappe" der du kan ha plass til PSP pluss UMD disker? Jeg kjøpte en grei på Lik-Sang husker ikke helt navnet Men jeg bruker den ikke, synes det blir for stort når jeg ikke kan gå med den i lomma Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 denne kanskje? Nesten! Ser etter en som er i mykere materiale, som de gode gamle Discman-mappene. Men takk for linken forresten, skal følge med på den siden og se hva som kommer... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Finnes det en PSP "mappe" der du kan ha plass til PSP pluss UMD disker? Jeg kjøpte en grei på Lik-Sang husker ikke helt navnet Men jeg bruker den ikke, synes det blir for stort når jeg ikke kan gå med den i lomma Kan det være denne? Det er i såfall akkurat det jeg er ute etter! Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 hehe, skal egentlig ha meg no til pspen min jeg å.. kjøpte ikek value pack så trenger no for å ha den i mens jeg har den med meg, og trenger headsett av no slag.. +1Gb brikke.. 128mb er for lite Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Finnes det en PSP "mappe" der du kan ha plass til PSP pluss UMD disker? Jeg kjøpte en grei på Lik-Sang husker ikke helt navnet Men jeg bruker den ikke, synes det blir for stort når jeg ikke kan gå med den i lomma Kan det være denne? Det er i såfall akkurat det jeg er ute etter! Nei det var faktisk denne Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har surfet litt med psp'n. Det var litt artig, men plutselig så slo det meg... Det hadde vært rått å sitte på msn nå Så jeg prøvde http://webmessenger.msn.com, men når jeg logget inn så sto det "Not enough memory" ... Er det noen her som vet om en annen måte jeg kan logge på msn med psp'n ? Lenke til kommentar
Marek Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du kan bruke http://mob.e-messenger.net/mobile/. Har selv prøvd den på PSP gjennom Wipeout og det funker, men er litt treigt å skrive selvfølgelig. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Noen som vte hvor miye det koster å sende em ting til 10.00$ fra lik-sang.com? Lenke til kommentar
Marek Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du kan velge mellom ulike typer frakt, noen dyrere enn andre og også raskere. Dette kan du velge etter du har lagt varen i handlekurven og valgt gå til kassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg