Artistic.Hipster Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg trenger litt info. jeg er ikke akkurat helt oppdatert. - Hvor kan jeg bestille en PSP? - Hva er prisen? - Hva er det man kan gjøre med en PSP? 1. Anbefaler på det sterkeste at du bruker Lik-Sang, det tok 4 dager fra jeg bestillte til jeg hadden den i hånden(den er også blitt veldig billig der) 2. For Standard pack(bare konsollen) 279$ For Value Pack(konsollen, øretelefoner, bæreveske og bærereim) 329$ Jeg anbefaler deg og kjøpe Standard Pack med denne bærevesken og denne screenprotectoren. Dette blir billigere og bedre enn value pack(øretelefoner har du sikkert ) 3. Man kan se film, spille av musikk og spille spill( ) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har mer og mer lyst til å bestille meg en PSP. Men min økonomi tillater det ikke Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har mer og mer lyst til å bestille meg en PSP. Men min økonomi tillater det ikke men igår ble den satt ned til ca 1740,- eksl frakt. (279$ *6,3)så kanskje du har råd nå? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 - Hva er det man kan gjøre med en PSP? Spille spill, se på film, høre på musikk, osv osv osv... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 - Hva er det man kan gjøre med en PSP? Spille spill, se på film, høre på musikk, osv osv osv... og så kan du bruke den som digitalt foto album. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Og klokke Samt kalender Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 - Hva er det man kan gjøre med en PSP? Spille spill, se på film, høre på musikk, osv osv osv... og så kan du bruke den som digitalt foto album. Oohh...legge over bilder fra babethread v2.0? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 - Hva er det man kan gjøre med en PSP? Spille spill, se på film, høre på musikk, osv osv osv... og så kan du bruke den som digitalt foto album. Oohh...legge over bilder fra babethread v2.0? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Spaceworld Megastore i Storgata (Oslo) har den til 2999,- Hadde tenkt til å kjøpe den igår, men den støttet visst bare japenske spill Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Spaceworld Megastore i Storgata (Oslo) har den til 2999,- Hadde tenkt til å kjøpe den igår, men den støttet visst bare japenske spill Hmm, trodde PSP var sonefri når det gjelder spillene jeg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Spaceworld Megastore i Storgata (Oslo) har den til 2999,- Hadde tenkt til å kjøpe den igår, men den støttet visst bare japenske spill Hmm, trodde PSP var sonefri når det gjelder spillene jeg den ER det. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 - Hva er det man kan gjøre med en PSP? Spille spill, se på film, høre på musikk, osv osv osv... og så kan du bruke den som digitalt foto album. Oohh...legge over bilder fra babethread v2.0? Jepp, det er det mitt fotoalbum er fullt av Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Spaceworld Megastore i Storgata (Oslo) har den til 2999,- Hadde tenkt til å kjøpe den igår, men den støttet visst bare japenske spill Hmm, trodde PSP var sonefri når det gjelder spillene jeg den ER det. Butikken sa noe annet. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Spaceworld Megastore i Storgata (Oslo) har den til 2999,- Hadde tenkt til å kjøpe den igår, men den støttet visst bare japenske spill Hmm, trodde PSP var sonefri når det gjelder spillene jeg den ER det. Butikken sa noe annet. Da sa de feil, for sony har selv gått ut med pressemelding om at den er sonefri Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Spaceworld Megastore i Storgata (Oslo) har den til 2999,- Hadde tenkt til å kjøpe den igår, men den støttet visst bare japenske spill Hmm, trodde PSP var sonefri når det gjelder spillene jeg den ER det. Butikken sa noe annet. Da sa de feil, for sony har selv gått ut med pressemelding om at den er sonefri Merkelig.... 2999,- er ganske billig for PSP? (Value Pack) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Spaceworld Megastore i Storgata (Oslo) har den til 2999,- Hadde tenkt til å kjøpe den igår, men den støttet visst bare japenske spill Hmm, trodde PSP var sonefri når det gjelder spillene jeg den ER det. Butikken sa noe annet. Da sa de feil, for sony har selv gått ut med pressemelding om at den er sonefri Merkelig.... 2999,- er ganske billig for PSP? (Value Pack) ikke verst pris nei , den koster 329$ eksl frakt og moms på lik-sang.com. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Men Lik-Sang er fortsatt billigere: Value pack: 329$ Frakt: 43$ det blir tilsammen 2234,- Lenke til kommentar
andreas1990 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei! Jeg lurer på hvor mye dere som har kjøpt psp fra liksang har betalt for den inkludert frakt og toll og moms og alt sammen?? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg betalte til sammen $378.80 PSP Standard $279.90 Ridge Racers $59.90 Shipping Cost $39.00 Noe som skulle tilsvare NOK 2 421,- på dagens kurs Retro... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg