Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Verksted er for noobs. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 ja jeg er noob ( ) visste ikke hva som var glat heller så da sendte jeg den inn så kunne de folka streva med den. men nå er jeg kvitt den og så er det på tide med en profil oppdatering Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg kunne gjerne vært uten PC i et par uker. Jeg hadde fått gjort så mye mer da. Overlevd hadde jeg også. Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Gratulerer så mye! Selv har jeg aldri fått noe forbud mot data eller lignende! Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Pingler! (Sier gutten som sannsynligvis er en av de som er mest pålogget på forumet). Jeg hadde klart meg fint uten pc om jeg pent var nødt. Nå er jo dette et nerdeforum med en haug av folk som ikke klarer seg uten PC. Det er tidligere bevist ved forelskelsestråden. At det er mye bedre å finne det "crackede" programmet du har lett etter lenge etter enn å være forelsket... Kan ikke forstå hvordan diverse medlemmer her på forumet ikke klarer å være borte på en påskeferie på fjellet. Jeg klarer meg kjempefint uten PC hvis jeg har noe annet å finne på, noe jeg som regel har. Om sommeren klarer jeg vanligvis ikke å sitte foran en PC, med mindre det er kjempekaldt og regn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Vel, jeg klarer meg helt fint uten PC, om jeg har noe å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå