SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 noen som vet om det finnes rosa LEDs? hvis ikke, burde jeg bruke blå eller røde LEDs i plexien?? kom med forslag a? -Immorten Tror at rød blir neeesten som rosa.. hvis du har litt av hvert i pcen må det jo liksom blande seg litt.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 orket ikke edit: Ja det finnes! ROSA LEDS!! Lazer led sådan.. *google søk* Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Rosa LEDs Btw.. edit: hvis det skulle være til interesse for andre Endret 6. februar 2005 av Immorten Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 uff.. bitteliten update. nå har jeg pusset platene enda mer, men vil si at jeg ikke har kommet halvveis med platene ennå. men nå er det sånn at jeg faktisk kan speile meg i mesteparten av døra kommer sikkert noen bilder i kveld før jeg legger meg.. sliten i henda og armene.. men det er sånt man må tåle.. er det ikke sånn man merker det etter fysisk aktivitet?? -Immorten Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Update!! ferdig med pussingen men resultatet er noe jeg ikke vil snakke om.. digitalkameraet er hos mamma atm, så jeg får ikke lagt opp no bilder ennå Dette blir handlet/bestillt den 15./16. Feb.: Plexiglass til dør, front og topp Rosa LEDs x10 Rosa fluoriserende lakk Rosa vanlig lakk Hvit grunning på boks Lilla katoder(eller rosa neon hvis jeg finner) Lyseblå kabelstrømper 2x150cm (forskjellige størrelser) Molexuttaker Vifter(alu? ) Dremel ting (til kutting og pussing) hvis jeg får råd da.. hehe "Hei, bestepappaen min.. kan jeg få..??" Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 ok.. prøvde meg litt i sketchup.. dette er faktisk den første gangen jeg har vært borti programmet, så ikke klag her er da starten på skissa:: ikke klag -Immorten Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ja,Ja Det blir bra dette Morten. Gleder meg til å se resultatet.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 ok.. prøvde meg litt i sketchup..dette er faktisk den første gangen jeg har vært borti programmet, så ikke klag her er da starten på skissa:: ikke klag -Immorten MYE! bedre enn det jeg får til... Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ja,JaDet blir bra dette Morten. Gleder meg til å se resultatet.. Jeg gleder meg jeg også Fredrik, selv om det er mye venting ute og går her.. men til helga skal jeg handle! så da kommer det vel et par updates -Immorten Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 UPDATE!!!!! Nå har jeg skjært ut plass til plexi i topplaten og døra!!: Topplate: Dør: Begge to: Det ble litt endring i planene med topplaten. Jeg skar ut et stort hjerte istede for tre små.. Plexiii og lille søte Thomas da.. : Ris og ros plis? (poesi?? :o ) Har bestillt LCD display fra Hammar elektronikk! Det er blå bakgrunn med hvit skrift Stay tuned!! -Immorten Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 najs! men bildene er litt hemma? kan ikke se større versjon? keep on moddn! Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) najs! men bildene er litt hemma? kan ikke se større versjon? keep on moddn! hmm.. hater imageshack.. noen andre bra steder jeg kan uploade de eller?? skal bestille lys og mer eyecandy seinere i uka EDIT: her er galleriet Endret 15. februar 2005 av Immorten Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Det ser jo meget bra ut ! Good job ! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Du kan hoste bildene på photobucket.com. Det er gratis, det er lett å bruke, og du får ikke sånn at du kan stemme på hvor bra bildet er(som står over bildet hos imageshack ) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 ikke verst photobucket.com villagephotos.com imgspot.com home.no Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hehe dette blir den værste kjærring kassa STÅ PÅ Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Blir bra detta!! Men hvorfor ikke sølv kablestømper? Å hvorfor ikke uv-katoder når du skal bruke rosa fluoriserende lakk? (med mindre du finner rosa da.) Siden prosjektet heter pink`n chrome brukde du jo satse på nettopp det Edit: Leif/jeg må lære meg i lese Endret 17. februar 2005 av StepOw Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Blir bra detta!! Men hvorfor ikke sølv kablestømper? Å hvorfor ikke uv-katoder når du skal bruke rosa fluoriserende lakk? (med mindre du finner rosa da.) Siden prosjektet heter pink`n chrome brukde du jo satse på nettopp det Edit: Leif/jeg må lære meg i lese jeg skal ha to stk. uv katodet og to stk. lilla katoder(nærmeste rosa jeg kom) og jeg vil ha lyseblå kabelstrømper fordi det er fett.. samma med lyseblå front og lyseblå psu^^ har kuttet/montert plexi! venter på LCD display fra hammar og noen andre deler.. så er det ferdig, tror jeg Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Hmm.. har fått LCD'en nå, men det fulgte ikke med noe form for guide eller hjelpemidler.. noen som vil hjelpe meg med dette? please.. -Immorten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå