Immorten Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Prosjekt- modding av kjedelig chieftech matrix Etter at jeg kjøpte kabinettet, endte det med at jeg pakka den inn i rosa hårete greier ved bruk av dobbelsidig teip. Da jeg blei lei dette, så fant jeg ut at jeg skulle gjøre noe mer med kabinettet. Det jeg har gjort hittil er å skjære ut en bit av plastikken foran, tatt av døra på plastikken foran, skjært hull i chassiet foran og fjerne lakken på kabinettplatene. Jeg skrudde av platene fra chassiet og prøvde først med malingsfjerner(det sterkeste de hadde på maxbo), men det resulterte i fiasko. Det var ikke en kvadratmillimeter en gang som malingen løsnet fra. Jaja. Det var 150,- rett i dass. To dager senere hadde pappa kjøpt sandpapir i forskjellige grovheter, så jeg valgte et mellomgrovt papir og satte det på den gamle slipemaskintingen. Jeg brukte ca. 3 timer til sammen for å fjerne all lakken/dobbelsidige teipen som satt på platene. Dagen etter, hadde pappa vært og kjøpt smergelpapir til meg (Våtslipepapir) av størrelse 120C, 240C og 400C(Ikke det at det sier meg så veldig mye men..). Og det er så langt jeg har kommet den dag i dag pga. Lathet Det jeg skal gjøre er å: skjære ut hull i topplate til plexiglass kjøpe rosa neonlys og div. LEDs kjøpe kabelstrømper til PSU og UV-reagerende kabler til CD ROM og floppy fikse løsning til festing av Harddisk Kjøpe vannkjøling Kjøpe div. Kjøling til annen Hardware kjøpe/lage viftestyring til å ha i front Det er sikkert noe jeg har glemt i lista, men det fører jeg på seinere. Bilder kommer også seinere.. Tips? Noe jeg ikke bør gjøre? Updates kommer.. Greets Endret 15. februar 2005 av Immorten Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) velkommen til forumet!!!! sørg for at det er plass til plexien innen for døra og ikke skjær deg Endret 4. februar 2005 av hello100143 Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Rosa er alltid og vil forbli best Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Du har et bra utgangspunkt.. skal du ha virkelig bra resultat på den slipingen din, så kan du kjøpe 800c og 1200c våtslipepapir på biltema.. da får du en sinnsykt fin finnish på kabinettet Edit: Velkommen til forumet! Edit2: Ang de kabelstrømpene, jeg annbefaler deg og kjøpe den greia som løsner molexene for deg, det gjor jobben mye lettere, og du slipper å "sarve" molexene (som meg) Endret 4. februar 2005 av Zipp0 Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 ok. takk for tips hittil. blir litt lite med updates i den nærmeste fremtid, for jeg pusser kabinettet for hånd med våtslipepapirene.. hvordan er det å bruke slipemaskin til dette? risky? tenkte på evt. kortslutninger ved vannsprut.. noen som har noen erfaringer med dette?? Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Nå har jeg fått lagt over bildene! dette er sideplate og dør før jeg begynte på de. her har jeg kuttet et hull i fronten på chassiet, for at man kan se inn fra fremsiden kuttet hull i plastfronten. skal sette inn plexi der. platene borret av chassi og påført Reprin, som endte i fiasko.. så jeg måtte til med slipemaskina.. tror det var størrelse 140c eller no.. skal gå over platene med 450c, 800c, 1000c og 1200c.. regner med at det blir bra da? har også tenkt til å skjære ut tre hjerter i topplata og sette inn plexi der kommer mer seinere. -Immorten Endret 6. februar 2005 av Immorten Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 regner med at det blir bra da? har også tenkt til å skjære ut tre hjerter i topplata og sette inn plexi der B) kommer mer seinere. -Immorten Med RØD led\ katode da seff eller? :!: Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 selvfølgelig hadde tenkt til å pusse ned å lakkere psu i en litt mørkere rosafarve enn resten av chassiet.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 selvfølgelig hadde tenkt til å pusse ned å lakkere psu i en litt mørkere rosafarve enn resten av chassiet.. LOVE @ your prosjetk! Har du sett mitt eller? får vinduet i morgen!! Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ja, jeg har fulgt med på prosjektet ditt og har på følelsen at det kan bli superdupert noen som har noen andre forslag til hva jeg bør gjøre?? -Immorten Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Nå har jeg det!! hva med rosa FUORISERENDE lakk på Psu!!! det blir vel konge Endret 6. februar 2005 av Immorten Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nå har jeg det!! hva med rosa FUORISERENDE lakk på Psu!!! det blir vel konge SERIØST er du et geni eller er du et geni? :!: faen ass! jallafaktor = *LANMAGNET* Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) SERIØST er du et geni eller er du et geni? laugh.gif hehe. takk takk men.. jeg må vente i 9 dager til, for å begynne med shoppingen. da blir det handling i massevis noen som veit hvor det er å få tak i rosa neon?? Edit: hvordan er det dere får quotes med navn, dato osv?? : Endret 6. februar 2005 av Immorten Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 SERIØST er du et geni eller er du et geni? laugh.gif hehe. takk takk men.. jeg må vente i 9 dager til, for å begynne med shoppingen. da blir det handling i massevis noen som veit hvor det er å få tak i rosa neon?? Edit: hvordan er det dere får quotes med navn, dato osv?? : synd at det tar så lenge... Men rosa\rød neon kan du kjøpe på Her kan du kjøpe neon hvis du vil! oh Vi bruker bare quote knappen til høyre overst i innleggene Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 synd at det tar så lenge... veit det. men men.. får gjøre meg ferdig med pussingen først da vøtt. hmm.. det nermeste rosa som er på microplex er jo lilla da. men det ligner på rosa, så det går vel det rosa fluoriserende lakk fant jeg på chlaser'n:P Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hehe nice med rosa kabinett Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) nei, ingenting ville visst fungere i kveld! Endret 6. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 hva mener du ketchez?? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 nei, ingenting ville visst fungere i kveld! Det ekke lett! enten så er pcen klikk eller så er du trøøøøøøøøtt og så blir du faenmeg hyperaktiv igjen etterpå og knuser pcen... Hufffameg.. nå er jeg trøøøøøøøtt nå! Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 noen som vet om det finnes rosa LEDs? hvis ikke, burde jeg bruke blå eller røde LEDs i plexien?? kom med forslag a? -Immorten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå