leumas Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 jeg lurrer på vilken bios som er best for x800pro Vivo. når det gjelder overklokking av dette skermkortet?? har brukt ati sin x800xt pe bios men da kom jeg bare til 530/565. mens nå bruker jeg sapphire sin x800xt pe bios og klokker til 530/610. derfor luerer jeg på villken bios som er mest klokkevillig????? Lenke til kommentar
leumas Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 jeg lurrer på vilken bios som er best for x800pro Vivo. når det gjelder overklokking av dette skermkortet?? har brukt ati sin x800xt pe bios men da kom jeg bare til 530/565. mens nå bruker jeg sapphire sin x800xt pe bios og klokker til 530/610. derfor luerer jeg på villken bios som er mest klokkevillig????? ???????? INGEN?? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg bruker ATI sin nå...og jeg kan klokke til 555/576....jeg har et sapphire X800 pro VIVO så hadde vært spennende å testa Sapphire biosen...hvor fikk du den fra? Francis Lenke til kommentar
leumas Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg bruker ATI sin nå...og jeg kan klokke til 555/576....jeg har et sapphire X800 pro VIVO så hadde vært spennende å testa Sapphire biosen...hvor fikk du den fra? Francis jeg har samme kort som deg her er det http://www.techpowerup.com/bios/ du overklokker mer en meg på core Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg er hypp på å teste denne biosen...men det er jo alltids en viss fare involvert når man flasher...så kansje jeg bare dropper det...kortet funker jo fett nå.....vi får se....hadde vært kjekkere me enda høyere klokk på minne! Francis Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) BUMP: Jeg prøvde å flashe me den biosen....vel inne i flashrom så skulle jeg flashe...alt så greit ut til jeg fikk error med røde bokstaver....(error opening bin file) så ingen skade skjedde...men fy faen så redd jeg ble!! Blir en stund til jeg flasher et skjermkort tror jeg...phew Francis Endret 5. februar 2005 av paulinfrancis Lenke til kommentar
leumas Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 BUMP: Jeg prøvde å flashe me den biosen....vel inne i flashrom så skulle jeg flashe...alt så greit ut til jeg fikk error med røde bokstaver....(error opening bin file) så ingen skade skjedde...men fy faen så redd jeg ble!! Blir en stund til jeg flasher et skjermkort tror jeg...phew Francis jeg tror nok du bare kan flashe, jeg har gjort det 5-6 gannger på mit x800pro Vivo. når du førs kan ha 16 pipelines så går alt. (tror jeg) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det har seg sånn at skjermkortet dødde igår......så noe flashing blir det ikke noe av Francis Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Synd å høre om kortet ditt..føler med deg. 'døde' det bare sånn uten videre? Hadde du hardmoddet det til 16 pipelines? Lenke til kommentar
leumas Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Det har seg sånn at skjermkortet dødde igår......så noe flashing blir det ikke noe av Francis hvordan du hadde jo 16 pipelines. og hvar det etter du flashet andre ganng???????????? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Jeg skulle flashe mend et ble error så det flasha faktisk ikke ny bios...pusta letta ut da kortet funka fint etterpå....så hadde jeg for meg at jeg skulle voltmodde kortet....jeg tømte vannkjølinga mi og tok ut kortet...så kom jeg på at jeg hadde glemt å måle spenningen på kjernen med fluken så jeg fyllte vannkjølinga igjen og stappa inn kortet....starta maskina og svart skjerm med hyling fra bios høytaleren....etter 5 sekund fikk jeg beskjed om å sette inn strømkabelen...men den sat inni....testa kortet på luft etterpå i både min og mamma sin maskin..men samme feil....så kortet mitt er herved dødt synd å miste en god venn vi hadde mange gode timer sammen.....sukk....ektra dumt at jeg nettop var begynnt igjen på HL2 etter en lang pause...var nett kommt inn i det igjen.....shit happens sometimes.... Francis Edit: Leif Endret 14. februar 2005 av paulinfrancis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå