A.J Green Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 som topic, jeg har reinnstalert flere ganger men får ikke med funksjonen skriv for hånd. Vet noen hva som kan være galt? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du må laste ned Journal Viewer fra windows update, da skal det fungere. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm er jo bare en beta da;) Prøvd og legge inn handwrite modul manuelt da? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Gjør som SirMaximus sier du Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg søkte på journal viewer men finner ingen nedlasnting for xp med sp2. bare sp1 tror dere dette går for det samme? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg søkte på journal viewer men finner ingen nedlasnting for xp med sp2. bare sp1 tror dere dette går for det samme? Ja. Det er nok snakk om Journal Viewer SP1, ikke Windows XP SP1. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Journal Viewer er en egen sak, den ligger under "valgfrie programvareoppdateringer" på windows update. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du finner dette på windows update Eg lastet det ned derfra. Windows Update Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Wee danke boys! nåå funker det vettu. Nå skal jeg lite ikke spamme alle på listen med egen versjon av goatce (eller hvordan man skriver det) can't wait, gotta get to work. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå