Ghost Tulsa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Prøver nok en gang, emne tittel sier det meste Hovedsaklig denne Edit: forandret emne tittelen, slik at det går an for alle å forstå hva jeg er ute etter Endret 4. februar 2005 av Ghost Tulsa Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ja, jeg og ca. tusen andre her har erfaring med den. Noe annet du lurte på? Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Takk for et bokstavlig svar. Siden du har erfaring med denne prosessoren, kunne du være så vennlig å dele den med meg? Om det ikke er for mye bry? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du spør ganske generelt, men kort fortalt er det en bra prosessor som egner seg bra til spilling og klokker ganske bra. Noe konkret du lurte på? Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Er det å foretrekke forran f.eks vanlig amd 64 på socket 939? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er en vanlig Athlon 64-prosessor. Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 kan du forklare meg hvorfor det er noen prosessorer som heter winchester og noen ikke? Burde være noen forskjeller? Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Tror du tenker på "Winchester" vs "Clawhammer" og "Newcastle" - altså kjernene. Synes du burde formulert spørsmålet ditt litt bedre, når det å spørre om "Winchester" vs vanlig amd socket 939 blir for generellt. Men til opplysning så er det å kjøpe cpu med "Winchester"-kjerne pr. nå et kupp, både på grunn av at du får mye prosessor for pengene, og at den er enkel å klokke (lav temp.). Sistnevnte på grunn av at den er bygd på 90nm, kontra "Clawhammer" og "Newcastle" som er bygd på 130nm. Endret 5. februar 2005 av FosFat Lenke til kommentar
1995 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Den du linker til (3200+), og 3000+ versjonen i socket 939 finnes kun som "Winchester" såvidt jeg vet. Det er kun 3500+ og oppover som også fås i "Newcastle"-versjon, dvs. med 130nm. Man ser det også lett på toppen av prossessoren, står det BI der og ikke AW el.l. så er det en "Winchester". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå