thejokerno Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei! Har nå kjøpte meg en S700i tlf. Skulle prøve å overføre no filer på den her om dagen, men det går så utrolig tregt! (etpar-tre min. på en 68kb's fil) Brukte da en DCU-11 kabel Når jeg overførte filer til min S65 så gikk det en god del fortere. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bruker selv en Bluethoot dongle. Fungerer veldig bra Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Minnekortleser, overlegent raskest... Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Cola-boks skrev: Bruker selv en Bluethoot dongle. Fungerer veldig bra Takk! Der sa du no! Har en på en annen maskin her. Skal prøve det nå! Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 bufodill skrev: Minnekortleser, overlegent raskest... Minnekortleser? Dyrt det eller? Kopler man den til usb ellernoe? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Minnekortlesere kan være både billige og dyre. Denne 7 i én minnekortleseren koster 299, imens de også har minnekortlesere til 150 kr. Se i prisguiden Uansett så er minnekortleserne klart raskest, men tar litt tid å ta inn/ut minnekortet men det er og blir en bagatell.. Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Remerser skrev: Minnekortlesere kan være både billige og dyre. Denne 7 i én minnekortleseren koster 299, imens de også har minnekortlesere til 150 kr. Se i prisguiden Uansett så er minnekortleserne klart raskest, men tar litt tid å ta inn/ut minnekortet men det er og blir en bagatell.. Ok. Kanskje det blir en sånn en på meg da. Hvor kjapp er kortleseren da, sånn i forhold til blåtann? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) For min SX1 er det ihvertfall enorm forskjell på hastigheten - å kopiere rett til minnekortet via en leser er utrolig mye raskere enn både bluetooth og den medfølgende kabelen. Ikke noen big deal hvis man skal flytte 100K eller synce meldinger/kontakter (da bruker jeg like gjerne bluetooth), men skal man fylle opp f.eks. et 512MB-kort med MP3'er eller filmer så er det ikke noe annet enn kortleser som duger. Endret 4. februar 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 For små ting (bilder, synkronisering osv.) bruker jeg alltid USB Bluetooth Dongle. Ved litt større filer (Mp3, video osv.) bruker jeg alltid den medfølgende kabelen. Med kabelen kopierer den over en videofil på 50MB på ca. 1 1/2 - 2 min. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det har litt å si hvilken telefon du legger over med når det gjelder bluetooth ... Jeg legger ove mp3'er og filmer osv. raskere med min D500 enn med en t630 (bare et eksempel). Overførings hastigheten er forskjellig fra telefon til telefon. Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Takk for svar folkens! Kjøper meg nok en minnekort leser. Men har et spørsmål til ang. filoverføring. Fikk ordna blåtann på pc'n idag, men får bare sendt over en og en fil.. På siemens'en min kunne man gå inn på telefonen fra pc'n å kopiere over det man ville, enkelt og greit! Noen som veit hvordan dette er på SE? Finnes det no programmer eller no som kan gjøre dette også på SE? Har S700i. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Du kan prøve pc suite som følger med eller laste ned Float´s Mobil Manager. Sistnevnte kan være litt vanskelig sammen med SP2 og Bluetooth med finnes guider som hjelper dersom det ikke virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå