Gå til innhold

Vankselig å blir trodd her på forumet...


Anbefalte innlegg

Hvis du leser her så ser du.. her blir jeg stempla som en som bruker ulovlig warez, når jeg egentlig bare trenger å vite hvordan jkeg skal bruke backupen... Dette founmet blir bare mer og mer useriøst.. Var er bra forum i starten (jeg kom i september 2001), da var det masse interessant her, men nå er det bare dritt...

 

 

[ Denne Melding var redigert av: norpheus på 2002-06-19 00:11 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


norpheus skrev (2002-06-19 00:09):

Hvis du leser
så ser du.. her blir jeg stempla som en som bruker ulovlig warez, når jeg egentlig bare trenger å vite hvordan jkeg skal bruke backupen...


 

Vanskelig å si noe konkret i denne saken siden du har slettet den originale meldingen. Hardware.no, våre moderatorer eller våre brukere er ikke ute etter å henge ut brukere. Problemet er at vi har ansvar for hva som publiseres på nettsiden vår (inkludert forumet), og derfor må vi legge oss på en forholdsvis streng linje når det gjelder blant annet piratkopiering.

 

Til tider vil vi imidlertid havne litt på begge sider av denne linjen - noen ganger for snille, andre ganger for strenge. Slikt er ikke til å unngå, men det overordnede målet er å opptre likt ovenfor alle.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Du spurte om "hvordan kan jeg bruke et nedlastet spill"...

 

Hadde du spurt "hvordan kan jeg bruke en backup" så hadde det vært en helt anne sak.

Et nedlastet spill er ikke lovlig diskusjonstema i flg. rettningslinjene her på forumet.

Sånn er det bare. (hvis jeg har forstått det rett).

 

Sikkert mange som vet noe men det blir utenfor retningslinjene og da er det mange som ikke tør å svare.

Lenke til kommentar

Quote:


Hvis du leser
så ser du.. her blir jeg stempla som en som bruker ulovlig warez, når jeg egentlig bare trenger å vite hvordan jkeg skal bruke backupen... Dette founmet blir bare mer og mer useriøst.. Var er bra forum i starten (jeg kom i september 2001), da var det masse interessant her, men nå er det bare dritt...


 

Jeg er ikke her for å henge ut noen som helst, vil helst at alle skal ha det bra :smile:

 

MEN.. jeg leste den forrige posten din og jeg mener å huske at du skrev noe om at du hadde lasta ned gta3 til playstaion, som var en .bin fil, og du lurte på hva du skulle gjøre med denne.

 

Så det er ikke rart at enkelte kan reagere på "ting og tang".

 

Mvh hmm

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 00:14, amund skrev:

Quote:


norpheus skrev (2002-06-19 00:09):

Hvis du leser
så ser du.. her blir jeg stempla som en som bruker ulovlig warez, når jeg egentlig bare trenger å vite hvordan jkeg skal bruke backupen...


 

Vanskelig å si noe konkret i denne saken siden du har slettet den originale meldingen. Hardware.no, våre moderatorer eller våre brukere er ikke ute etter å henge ut brukere. Problemet er at vi har ansvar for hva som publiseres på nettsiden vår (inkludert forumet), og derfor må vi legge oss på en forholdsvis streng linje når det gjelder blant annet piratkopiering.

 

Til tider vil vi imidlertid havne litt på begge sider av denne linjen - noen ganger for snille, andre ganger for strenge. Slikt er ikke til å unngå, men det overordnede målet er å opptre likt ovenfor alle.

 

Mvh,

Amund

 

Ja, jeg skjønner det.. Moderatorene gjør en god jobb, men det har blitt litt useriøst med tiden, ikke noe å gjøre med det..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 00:09, norpheus skrev:

Hvis du leser
så ser du.. her blir jeg stempla som en som bruker ulovlig warez, når jeg egentlig bare trenger å vite hvordan jkeg skal bruke backupen... Dette founmet blir bare mer og mer useriøst.. Var er bra forum i starten (jeg kom i september 2001), da var det masse interessant her, men nå er det bare dritt...



<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: norpheus på 2002-06-19 00:11 ]</font>


Er enig med deg her.... mye piss på forumet for tiden. Og når man snakker om rettningslinjer :

 

"2. Hold dere til temaet i tråden....."

"3. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse"

 

De som skriker om warez her er på tynn is.......og kaster stein i glasshus...

 

Hold dere til temaet dvs. Kan jeg hjelpe typen eller ikke ? Hvis ikke så holder jeg kjeft og får heller overlate til moderatorene å vurdere...ikke leke HW.no-politi selv.

Bruk saklige argumenter. Ikke døm folk pga indisier...(hva du tror er sant), men spørsmålsformuleringene kan jo også bli bedre :wink:

 

(Jeg syns at forumet var bedre under "Delphi-tiden".

Vel det er ikke det at det er mindre hjelp å få nå, det er bare blitt så mye annet surr.)

Lenke til kommentar

Har virkelig hw.no moderatorer ansvaret for alt det vrøvlet vi prapler ut her? Da skjønner jeg godt at dere er strenge med alt som kan ligne på ulovlige ting.

 

Enig i at det er litt unødvendig å blande seg inn i hvor vidt tråden er postet i riktig kategori, noe må da moderatorene ha å gjøre også :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...