rag-fo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Dette har vel vært diskutert i det vide og breie før men.... Tar det med da, all den tid det er noe jeg har ment og argumentert for på dette forumet ved mange anledninger..... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102552 Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jepp...leste det i dagens VG... Men føler ikke at jeg ble "lurt" da jeg kjøpte Siemens SX1 til 1,- m/Privat pluss....hadde veldig lyst på akkurat den mobilen og et abo. må jeg jo ha... Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Syns f... meg Media bør skjerpe seg.. Syns de overdriver littegranne. Hvis man uansett skal ha seg et Privat+ abbonement hos Telenor og en ny telefon, så sparer man masse penger hvis man binder det opp og kjøper telefon samtidig. Tullinger altså.. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Ja, om man uansett skal ha et sånt ja. Men hvorfor skal man det, når andre er så mye billigere og leverer i mange tilfeller bedre kvalitet (kundserv...etc)? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) En tråd om det samme temaet her Denne stenges Endret 5. februar 2005 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg