jfo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kan ingenting om de forskjellige GPS-alternativene til PDA, men lurer på å anskaffe et bluetooth GPS-system (hvis det finnes) til min axim 50v. noen forslag? hva må jeg anskaffe meg for at alt skal opp å gå, og hva må jeg regne med å betale?? takknemlig for tips jfo Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Du kan kjøpe det hvilken som helst bluetooth GPS. Jeg har en slik PDA selv, dog ikke "v" dessverre. Kjøpte bundle med en Dell GPS, men det er bare en standard bluetooth sak med dell logo på. SKal du ha bilnavigasjon, kan det kanskje lønne seg å kjøpe en "bundle" med GPS, kart og bilholder, sparer litt penger på det. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 WayFinder, NaviCore og TomTom er hotte tips. Gå inn på disses hjemmeside (de fleste er rett fram, hvis ikke Google) og sjekk det ut. TomTom er vel den mest anerkjente (og beste?), men også den dyreste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå