rel0ad Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) noe jeg bør passe på? Endret 4. februar 2005 av rel0ad Lenke til kommentar
???????? Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hehe... virker som du fikk til databaseproblemet ditt og endret hele tråden. I steden for å endre hele tittel og hele tråden så er det bedre at du skriver hva som var feilen, slik at andre som søker i forumet kan lære. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 noe jeg bør passe på? Du burde passe på å ha siste versjon av phpBB2, som du kan laste ned her. Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hehe... virker som du fikk til databaseproblemet ditt og endret hele tråden. I steden for å endre hele tittel og hele tråden så er det bedre at du skriver hva som var feilen, slik at andre som søker i forumet kan lære. hehe, hadde glemt å oprettet databasen:P Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 da er den oppe å går, men hvordan endrer jeg ifra yourdomain.com til navnet på siden min.. Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 fant det ut selv.. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hehe... Så alt er i orden nå da rel0ad? Du kunne jo ringt meg å spurt da, jeg kjører jo phpBB2 selv og du har det jo på mitt domene og i min database Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 joda, helt greit nå hehe... kunne tenkt meg en addon til bb2 eller ett eget som man kunne lastet opp bilder til sida, og mulighet for stemming osv... Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) slett Endret 15. februar 2005 av rel0ad Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Du kan bruke attachment mod (se eksempel på http://php.reinsveien.com/phpBB2) Avstemmning har du jo i phpBB2... Håper du har lagt inn nyeste versjon av phpBB2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå