forplay Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Jeg har et hk med socket: 478.. Kan jeg kjøpe hvilken som helst prosessor, bare den passer til hovedkort som har socket: 478? #topic endret av moderator jankee# Endret 4. februar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Tomeddie Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei! Det skal jeg tro. Bare pass på at hk og prosessoren har samme socket, så tror jeg det skal gå bra! Men hør for sikkerhets skyld med en som kan mye om dette. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det skal jeg tro. Bare pass på at hk og prosessoren har samme socket, så tror jeg det skal gå bra! Tro egner seg best i kirken, en CPU passer ikke nødvendigvis hovedkortet selv om sokkelen er den samme. anders-1989: Hva slags hovedkort har du? Lenke til kommentar
forplay Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 jeg har et asus p4b266-m.. vet du hvilke processorer jeg kan kjøpe som passer? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Ditt hovedkort støtter 400 FSB, du får bare kikke etter CPUen som har 400FSB. F.eks. her har du en CPU med 400 FSB. På Asus sine sider står det at hovedkortet takler opp til 2.4GHz+. ___ EDIT: leif Endret 7. mars 2005 av Fur Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Da kan du i såtilfelle også bruke Celeron 2.4 GHz Northwood som har 400MHz FSB. mamoz har på lager, ser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå