hosthus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har en P900 som jeg gjerne vil oppgradere til en P910, slik at jeg kan bruke større minnekort og se mail-vedlegg i pdf-format. Jeg har datakabel og dockingstasjon, og lurer på om det er mulig å gjøre denne oppgraderingen selv, uten å måtte levere telefonen inn til verksted? Håper noen kan hjelpe.. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm............ Jeg har egentlig ikke peiling på detta her , men du kan jo spørre på sonyericsson kundetelefon Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Så hvorfor svarer du? _____________________________ Tror den oppgraderingen må gjøres hos et spesielt firma(er ikke sikker though), prøv å søke her i forumet så finner du kanskje noe som kan hjelpe deg. Men tror ikke Oppgraderingen er noe annet enn at du kan ha større minnekort, altså vil du ikke kunne lese mail-vedlegg.(tror jeg) Lenke til kommentar
skibum Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Så hvorfor svarer du? Kanskje for å foreslå sony ericsson's support-telefon? Synes det er unødvendig med en så nedlatende tone, ta hensyn til andre også Synes det var et fornuftig forslag Lenke til kommentar
robot Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Gsm teknikk kan oppgradere fra p900 til p910. Sjekk denne linken for info: www.gsmteknikk.no Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 På gsmteknikk.no oppgraderer de hele telefonen, eller bare softwaren? Til 350kr så er det vel bare softwareoppgraderng, er det ikke? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Vil bare opplyse om at det er skrevet en del om store problemer med en slik konvertering.Mener å huske at funktionen med blåtann å hodesett vil forsvinne mm.Les om det i de største forumene som My-Symbian el. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå