themisfit Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 spørsmål 1 : går det an å bitsette dvd+rw plater (ved å bruke nero 6606) spørsmål 2 : i tilfelle det funker. vil disken fortsatt være en +rw disk slik at man kan slette innholden på disken seinere, for så å brenne den på nytt og bitsette? Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Klarte fint å bitsette min DVD+RW til DVD-ROM med min LiteOn 811S, men da med LiteOn sin Bitsetting Utility. Bruker nå en hacket firmware som endrer bitsetting automatisk ved brenning av DVD+R plater. Lenke til kommentar
themisfit Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Klarte fint å bitsette min DVD+RW til DVD-ROM med min LiteOn 811S, men da med LiteOn sin Bitsetting Utility. Bruker nå en hacket firmware som endrer bitsetting automatisk ved brenning av DVD+R plater. men funket det å brenne +rw plata på nytt igjen da, etter den var bitsatt til dvd-rom? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ja det gåt fint å sette +RW til DVD-ROM hvis du har en brenner som støtter det. Og ja det er fremdeles en RW som kan skrives om og om igjen. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Klarte fint å bitsette min DVD+RW til DVD-ROM med min LiteOn 811S, men da med LiteOn sin Bitsetting Utility. Bruker nå en hacket firmware som endrer bitsetting automatisk ved brenning av DVD+R plater. men funket det å brenne +rw plata på nytt igjen da, etter den var bitsatt til dvd-rom? Åjada, gikk fint det. Gikk å sette bitsetting tilbake til DVD+R og. Men så tok jeg FullErase på plata mellom hver brenning da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå