Gå til innhold

Andre steder enn microplex jeg kan finne denne?

Anbefalte innlegg

Heisann, leter etter et sted å kjøpe en Swiftech MCW6000 64 til Prosessoren min :) Har fått mye ros, og siden den passer godt i oppsett med lave vannhastigheter, er denne midt i blinken for meg (tror ikke vannet mitt ville satt noen fartsrekorder, for å si det sånn :p)

Av diverse grunner boikotter jeg microplex, men fordi jeg ikke gidder å begynne med drittkasting, går jeg ikke videre inn på det... De har dessuten ikke varen på lager, så det er ganske irrelevant.

Jeg kunne altså godt tenke meg noen tips til andre steder jeg kunne finne denne blokken, men å kjøpe utenlands er ikke aktuelt om den overstiger 200kr (toll og slikt) Noen som vet hvor jeg kan få tak i den?

Alle svar, eller erfaringer med andre blokker som er like gode, tas i mot med stor takk. (det gjør meg heller ingenting å kjøpe brukt) :)

(ang. topic, som er litt dårlig, er dette fordi det ikke var plass nok til å skrive "blokken")

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan få kjøpe den blokka av meg hvis du vil. Den er helt strøken, bortsett fra at jeg har borret et ekstra hull i festet (se bildet), slik at den også passer på S478. Det har selfølgelig ingen betydning for muligheten til å feste den på "Socket 754/939/940".

Du kan få den for 300kr inkludert frakt. Send PM hvis du er interresert.

Jeg selger den forresten pga. av overgang til Vapochill PE.

edit: Jeg kjøpte den forresten på Microplex, håper ikke det gjør noe :p

post-224-1107533280_thumb.jpg

Endret av kazaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...