Hellslayer Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Var innom dagbladet.no nå og øverst står denne artikkelen om at det nå er klart for en Halo film. Microsoft direkte involvert I motsetning til så mange andre filmatiseringer av spill, så ser det ut som om «Halo»-filmen vil kunne unnlippe den sedvanlige Hollywood-tredemøllen som har vannet ut - og på lang vei ødelagt - så mange andre filmatiseringer av spill («Resident Evil», noen?) Microsoft, som står bak spillet, har nemlig bestemt seg for å stå for utviklingen har manus helt på egenhånd - bare hjulpet av suksessforfatteren Alex Garland, blant annet kjent for «The Beach» og manuset til «28 days later». Her er en artikkel om det i itavisen som jeg så i dag (09.02) Litt mer stoff om filmen finnes her. Noe av det samme står her. Og til slutt litt her. Alle artikkler sier omtrent det samme, men det kan være artig å lese for det Endret 9. februar 2005 av Hellslayer Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nice, men vi har da allerede Red Vs Blue serien Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Nice, men vi har da allerede Red Vs Blue serien Red vs Blue er utrolig gøy De har en litt spesiell humor, men den passer utrolig bra med min :!: Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Blir det animasjon som FF? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Vel, det var jo litt lys i enden av tunellen! Da kan vi vel vente på èn spill-til-film som blir over middels! Og ja, Red vs: Blue (som man blant annet kan se på Winamp's web-TV) er sykt bra laget, med en skikkelig god humor! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Blir det animasjon som FF? Tviler på det, men det hadde jo passet best, da Halo bare fungerer best som CGI-film, akkurat som Final Fantasy. Kunne aldri se for meg Final Fantasy som en film med skuespillere (som har andre roller enn bare stemmer) o.l. Om Halo ikke kommer som CGI-film, blir den vel egentlig ganske lik Starship Troopers... (=møkkafilm) Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Starship Troppers (1) er da ikke så møkk. God underholdning. "Samfunnskritisk action epos" Halo har uansett bedre historie enn Starship Troopers, å så lenge de vektlegger det så tror jeg det kan bli den beste spillfilmen til nå. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hvem tror dere får rollen som Master Chief? Endret 7. februar 2005 av Spidy Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Håper det ikke blir noe av. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kunne vært litt digg, viss det ble noe av da. Gleder meg, viss det kommer. Da kommer sikkert ikke flmen før i 2007 elns! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Håper det ikke blir noe av. Håper du kveles av en bolle. Jeg håper filmen blir bra, er virkelig nysjerrig på hvem som får hovedrollen Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 I følge startegiboken så er jo master chief nesten 3 meter høy så det må jo bli en basketballspiller eller no, og det tror jeg ikke ville blitt noe særlig bra.. Jeg tror heller at en film i retningen final fantasy eller sky captain (altså teknologiene som ble brukt til å lage de filmene) er den rette veien å gå. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Dverger er ikke særlig store, men han som spilte Gimli i Lord of the ringsfilmene var den største bådde i bredde og høyde av skuespillerne. Egentlig ikke så farlig hvem de putter inni drakta, så lenge han som har stemmen fra spillet har stemmen i filmen. Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Gleder meg! Denne og Farcry (hvis det de sier er riktig) filmen håper jeg blir bra... får håpe de ikke blir en sånn katastrofe som resident evil filmen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå