sull Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hei, jeg har et problem med noe som heter VX2. Ekke sikker om det er virus eller hva akkurat no, men vet det er noe dritt. Hver gang jeg kjører ad aware se får jeg et par av disse opp. Jeg har prøvd å fjerne det via vx2 ad aware tool, men der står det at det ikke finner noe. Jeg har også prøvd å fjerne det via å scanne pcen med norton antivirus 2005. Til slutt prøvde jeg å finne alle .dll filene som vx2 opptok ved å scanne med ad aware i sikkermodus og deretter prøve å slette dem derfra, men da står det at filene er opptatt av et annet program.' Noen som har peiling angående fjerning? Her er et vedlegg som viser hva jeg får etter en scan: (jeg scannet rett før dette en gang, så derfor kom det ikke så mye) Endret 4. februar 2005 av sull Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Se her, det er en guide til hvordan du fjerner VX2 Tracks the user's surfing habits Connects to a remote system with or without the user's awareness to transmit usage statistics and/or personally identifiable information Connects to a remote system without the user's awareness to transmit/receive information Anbefaler å få fjernet det raskt, det spionerer på hva du gjør. Ikke hyggelig Edit: Så først nå at du hadde prøvd denne metoden. Min feil. Endret 4. februar 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
sull Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 hmm...andre metoder ønskes Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Edit: feil link... Riktig link, kanskje.. http://www.2-spyware.com/remove-vx2-cc.html Endret 4. februar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
sull Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 hjalp ikke den heller ... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) hjalp ikke den heller ... Og du har seff. logget deg på som admin ? Start>kjør>msconfig>oppstart> se etter om noen ukjente prosesser kan utelukkes... http://www.windowsstartup.com/wso/browse.php?l=0 Kjør tidligare nevnte prosesser igjen etterpå... Endret 4. februar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå