wunderbaum Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Satt meg ned for å spille Richard Burns Rally i går, og hørte plutselig at det begynte å bråke no inn i granskauen.. Trodde først at det var søstra mi som kom med den stygge bilen sin, men fant ut at det ikke var det.. Gikk litt nærmere Xbox'en og hørte da at vifta bråka akkurat som om det var noen som holdt en gjenstand inntil den uten å stoppe den. Hva kan være galt med den? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du må nok åpne den opp og se selv for å få et svar på dette. Selv så tipper jeg det er noen kabler som ligger inntil vifta. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kule lageret i vifta er nok ødelakt , da må den byttes ut Er det 80mm foresten ? da ville jeg byttet den i en Papst 9db på microplex lite støy Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Originalvifta er mindre enn 80mm, ser at du må skjære i kabinettet for å få plass til en 80mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå