Agree1 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har en Fujitsu Siemens Amilio Pro V2000 som jeg har lagt inn feil bios på så den har sort skjerm og den starter ikke booting av hverken CD eller Harddisk. Kan dette fikses på noen måte eller er det bare å skrote maskinen? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du får ikke bootet fra diskett heller? Lenke til kommentar
Agree1 Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 dessverre. Har ikke diskettstasjon på PCen Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tror eneste håpet ligger i å sende den inn til Fujitsu Siemens og håpe at de kan fikse den. Når man herper bios er det lite man får gjort selv som du vet. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vet du hvordan biosen ser ut på maskinen? Går den ann å bytte? På min Amilo 1840 fikk jeg tilsendt ny bios fra www.badflash.com til noen hundre kroner, byttet den selv og alt funker perfekt! Ganske mye billigere og tidkrevende enn å sende inn maskinen å få nytt hovedkort. PS - Fujitsu Siemens supporten i Norge og Sverige har ikke peiling på noen ting... Lenke til kommentar
Agree1 Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Takker for svaret... Skal prøve med badflash... Har åpnet maskinen men finner ikke ut hvor biosen sitter... Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Min satt under w-lans-kortet Lenke til kommentar
Agree1 Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Ok. Vet du hvilken type bios-brikke som sitter i din maskin. Var den ferdig flashet når du fikk den? Var det noen triks for å skifte den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå