Gå til innhold

Ftp til ps2?

cossiemk1

Anbefalte innlegg

Tuxplayer det var da besett reklame til butikken din da, og dms chippene ?

Men hver så snill å ikke lyg.

Det finnes utallige forskjellige utgaver av hdloader / hdadvance med lba48 støtte, som gjør at du kan kjøre større disker enn 137gb.

Og det finnes utallige modchips der ute som lar deg benytte deg av hdloader / hdadvance fra minnekort sammens med modchip i lik grad som dms.

Skal vi nevne noen ?

Crystal, ghost2 & o2 er noen fine eksempler.

GT4 kan spilles via hdloader / hdadvance fra før av, det er kommet ut en patch som lar brukerne benytte seg av backupen på hd :)

DMS har også lovet at de skal gi ut en iso patching tool, noe som menes at man får patchet støtte for dvd9 isoer til alle modchiper.

Når og om dette skjer gjenstår å se, alle vet jo at dms er ps2 scenen's skurker.

Og for å exploite inn hdadvance / hdloader på minnekort trenger du ikke mer enn en ps1 cd og noen som har mulighet til å legge inn et par filer på minnekortet ditt.

Endret av PulZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pulz da, jeg prøver ikke å lyge..

Poenget mitt var at DSM chippen har "48-bit lba hdloader" (ToxicOS) Innebygget i chippen (flash-minne).

Da får man i tillegg plass til applikasjoner å boote både fra minnekort og harddisk.

Er klar over at det finnes applikasjoner med 48-bit lba support. F.eks Hdloader aio, PS2OS og PS2OS Hdloader.

Er klar over at Crystal, ghost2 & o2 takler applikasjoner med 48-bit lba support. Hvis Toxic OS ble hacket, ville det kunne kjøres fra Crystal m.m, siden det er mest sannsynlig en vanlig elf.

Ville bare prøve å opplyse om mulighetene med en ps2 ;) Det virker som om det er mange som ikke vet om mulighetene.

Lenke til kommentar

toxic os er faktiskt hacket, dem hentet ut nyrlig del av hdloader biten i toxic os.

Dette er pågrunn av at den har støtte for et par ekstra spill som ikke var kompatible med hdloader / hdadvance.

Ved å hentet ut elf filen, og patche den inn i hdloader / hdadvance så får programmet samme kompabilitet rate som toxic os

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

jeg bruker swap disc og jeg bruker hd. jeg kan loade dvd 9 spill til min hd, det jeg trenger er en hd loader som kan bootes fra minnekortet. noen som har et tilbud til meg?

jeg betaler 500kr pluss oppkrav til den første som sender meg et mem card med hdloader inni

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...