Fat_ASS Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Noen her som kan ta en backup av sin norske FW til SX1 å sende den til meg sånn at jeg kan legge den inn på mobilen min da jeg har engelsk FW15 å den har mer eller mindre gått t helvette... Eller går det i det hele tatt ann?? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 http://communications.siemens.com/cds/fron...3A15803,00.html Du vil finne det meste på den siden. Husk og oppdater med riktig FW variant for å få norsk FW. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 http://communications.siemens.com/cds/fron...3A15803,00.html Du vil finne det meste på den siden. Husk og oppdater med riktig FW variant for å få norsk FW. Det går ikke ann å oppgradere til en norsk FW når man har en engelsk fra før! Men vis jeg får en backup fra en eller anna så tror jeg at den vil overskirve alt som var før å da slette det engelske OS`et! Eller eer det noen som vet om en annen måte å få vekk den engelske versonen å få installert en norsk i stede for?? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 http://communications.siemens.com/cds/fron...3A15803,00.html Du vil finne det meste på den siden. Husk og oppdater med riktig FW variant for å få norsk FW. Det går ikke ann å oppgradere til en norsk FW når man har en engelsk fra før! Men vis jeg får en backup fra en eller anna så tror jeg at den vil overskirve alt som var før å da slette det engelske OS`et! Eller eer det noen som vet om en annen måte å få vekk den engelske versonen å få installert en norsk i stede for?? Og hvor er logisk er det? Hvorfor ikke bare formatere hele greia og så oppdatere FW? Gikk fint og oppdatere min CX65 med engelsk FW over den norske forresten. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 icon2.gif Og hvor er logisk er det?Hvorfor ikke bare formatere hele greia og så oppdatere FW? Gikk fint og oppdatere min CX65 med engelsk FW over den norske forresten. Har prøvd å det kommer bare opp at jeg har en nyere verson av fw allerede! Tro meg! det funker overhode ikke! Lenke til kommentar
t_k Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 icon2.gif Og hvor er logisk er det?Hvorfor ikke bare formatere hele greia og så oppdatere FW? Gikk fint og oppdatere min CX65 med engelsk FW over den norske forresten. Har prøvd å det kommer bare opp at jeg har en nyere verson av fw allerede! Tro meg! det funker overhode ikke! Ok. Da har du sikkert en den nyere engelske versjonen. Kanskje du kan ta en "downgrade"? Prøv å spør noen av SX1 brukerne her: http://www.club-siemens.net/forum/ Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Ok. Da har du sikkert en den nyere engelske versjonen. Kanskje du kan ta en "downgrade"? Prøv å spør noen av SX1 brukerne her: Må nok ha en downgrade jah da jeg har FW15 international...:/ Hvordan gjør man det?? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Så vidt jeg vet kan du ordne dette ved å laste ned nyeste norske firmware og hex-editere versjonnummeret i denne til det du har nå, med et høyere tall. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Så vidt jeg vet kan du ordne dette ved å laste ned nyeste norske firmware og hex-editere versjonnummeret i denne til det du har nå, med et høyere tall. Har prøvd det en gang men vet ikke helt om jeg gjorde riktig... Så vis noen kan si meg exakt hva jeg skal skrive så skal jeg prøve det..=) Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er du heldig og får tak i en Siemens WinSwup pakke skal det la seg gjøre å gå tilbake i FW versjon og legge inn norsk over engelsk Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Er du heldig og får tak i en Siemens WinSwup pakke skal det la seg gjøre å gå tilbake i FW versjon og legge inn norsk over engelsk wink.gif Er det en spess winswup pakke jeg trenger??? Er ikke det bare winswup.inf og winswup.sys jeg trenger?? Har de to filene men vis man trenger noen som det er gjort noe spesielt med så funker vel ikke de...:/ Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) De fleste Swup pakkene er "self-extracting" og krever ingen filer. De er hvertfall det til x65 serien. www.siemensmania.com - bare registrer deg EDIT: merket ikke før nå at det er russisk T9 Endret 5. februar 2005 av Johan123321 Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) EDIT: merket ikke før nå at det er russisk T9 sad.gif Hva mener du med det?? Har du prøvd å hente ned en av de pakkene??? Ble det russisk T9 da?? Fan hele sia e jo på russisk jo!! Endret 5. februar 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Vil jo ha norsk FW å det ser ut som at de bare har engelsk FW på den sia der?! Eller har jeg ikke helt skjønt hva du mente?? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Asså vis jeg downgrader til FW8 international, kan jeg da oppgradere til FW12 Nordic etterpå??? Plz hjelp meg! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ja, det kan du sannsynligvis Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Ja, det kan du sannsynligvis inv_biggrin.gif Vel håper inderlig det da! ellers blir jeg sittende med FW8... Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Denne er feilpostet. Flyttes til "Programmer, spill og OS". Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Denne er feilpostet. Flyttes til "Programmer, spill og OS". Ja ok sorry... Litt vanskelig å finne ut hvor man skal legge alle innleggene sine i dette virrvarret av underkategorier... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Det gikk IKKE å installere norsk software over den andre softwaren!!!! Hva skal jeg gjøre nå da??? Blir nødt t å prøve meg med hex editoren igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå