Gå til innhold

Norsk FW backup til meg? SX1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://communications.siemens.com/cds/fron...3A15803,00.html

Du vil finne det meste på den siden. Husk og oppdater med riktig FW variant for å få norsk FW.

Det går ikke ann å oppgradere til en norsk FW når man har en engelsk fra før!

Men vis jeg får en backup fra en eller anna så tror jeg at den vil overskirve alt som var før å da slette det engelske OS`et!

Eller eer det noen som vet om en annen måte å få vekk den engelske versonen å få installert en norsk i stede for??

Lenke til kommentar
http://communications.siemens.com/cds/fron...3A15803,00.html

Du vil finne det meste på den siden. Husk og oppdater med riktig FW variant for å få norsk FW.

Det går ikke ann å oppgradere til en norsk FW når man har en engelsk fra før!

Men vis jeg får en backup fra en eller anna så tror jeg at den vil overskirve alt som var før å da slette det engelske OS`et!

Eller eer det noen som vet om en annen måte å få vekk den engelske versonen å få installert en norsk i stede for??

:hrm: Og hvor er logisk er det?

Hvorfor ikke bare formatere hele greia og så oppdatere FW? Gikk fint og oppdatere min CX65 med engelsk FW over den norske forresten.

Lenke til kommentar
icon2.gif Og hvor er logisk er det?

Hvorfor ikke bare formatere hele greia og så oppdatere FW? Gikk fint og oppdatere min CX65 med engelsk FW over den norske forresten.

Har prøvd å det kommer bare opp at jeg har en nyere verson av fw allerede!

Tro meg! det funker overhode ikke!

Lenke til kommentar
icon2.gif Og hvor er logisk er det?

Har prøvd å det kommer bare opp at jeg har en nyere verson av fw allerede!

Tro meg! det funker overhode ikke!

Ok. Da har du sikkert en den nyere engelske versjonen. Kanskje du kan ta en "downgrade"?

Prøv å spør noen av SX1 brukerne her:

http://www.club-siemens.net/forum/

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet kan du ordne dette ved å laste ned nyeste norske firmware og hex-editere versjonnummeret i denne til det du har nå, med et høyere tall.

Har prøvd det en gang men vet ikke helt om jeg gjorde riktig...:(

Så vis noen kan si meg exakt hva jeg skal skrive så skal jeg prøve det..=)

Lenke til kommentar
Er du heldig og får tak i en Siemens WinSwup pakke skal det la seg gjøre å gå tilbake i FW versjon og legge inn norsk over engelsk wink.gif

Er det en spess winswup pakke jeg trenger???

Er ikke det bare winswup.inf og winswup.sys jeg trenger??

Har de to filene men vis man trenger noen som det er gjort noe spesielt med så funker vel ikke de...:/

Lenke til kommentar

De fleste Swup pakkene er "self-extracting" og krever ingen filer. De er hvertfall det til x65 serien.

www.siemensmania.com - bare registrer deg ;)

EDIT: merket ikke før nå at det er russisk T9 :(

Endret av Johan123321
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...