Panofix Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har tenkt på å kjøpe meg en av disse modellene, men hvilken skal jeg velge? Hvem er best? Og hvem er mest pålitelig? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Spørs hva pc-en skal brukes til. Se test her -> http://www20.tomshardware.com/cpu/20030422/opteron-01.html Jeg vile gått for Opteron Endret 4. februar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Toms hardware er kanskje ikke det beste stede å samenligne cpuer da de har rykte på seg for å være veldig prointel. www.anandtech.com der finner du mange fine tester av opteron vs xeon. Ville nok valgt opteron selv, men du må jo se ut ifra hva du skal bruke den til. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har tenkt på å kjøpe meg en av disse modellene, men hvilken skal jeg velge? Hvem er best? Og hvem er mest pålitelig? Stabiliteten er noe som evt. må tillegges hovedkort/ram og ikke minst software. Det er minimalt gæli en CPU kan gjøre. Spesielt sammenlignet med hva f***skap programvare kan gjøre. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Toms hardware er kanskje ikke det beste stede å samenligne cpuer da de har rykte på seg for å være veldig prointel. www.anandtech.com der finner du mange fine tester av opteron vs xeon. Ville nok valgt opteron selv, men du må jo se ut ifra hva du skal bruke den til. Vel,mulig TH er partisk den ene veien,men da er jaggu siden du linker til minst like partisk den andre veien Så da går det vel opp i opp da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå