Aiven Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Jeg er veldig glad i tegnede bilder (fanart) fra World of Warcraft! Kom igjen og post deres favoritter! http://image2.sina.com.cn/gm/upload/200409...creens/ss62.jpg http://image2.sina.com.cn/gm/upload/200409...creens/ss61.jpg #topic endret for å gjøre det mer tydelig hva tråden handlet om. moderator jankee# Endret 13. april 2005 av Munch Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Stilig. Har aldri sett noe særlig på fanart selv, så har ikke noe å poste... Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vi setter pris på om dere ikke lenger store bilder rett inn i innlegget. Bruk heller små versjoner av bildene, og link til de store. Eller rett og slett nøy dere med en link. :-) (Første innlegg er redigert slik at det nå bare er linker) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ikke akkurat fanard: Det er fra cover på en WC RPG bok... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ikke akkurat fanard: Det er fra cover på en WC RPG bok... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Side med masse fanart Her Og jeg mener masse! Edit: Hvordan i h******* greier folk å lage noe så pent som dette? Endret 4. februar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 enda mer? Kult med zzexxyyy orc! Lenke til kommentar
balrog Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Her en en wallpaper som jeg lagde ganske nylig: Nightelves Basert på denne tegningen: Worldofwar.net-fanart Endret 4. februar 2005 av balrog Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Balrog, kunne du fortalt hvordan man lager sånn som dette? Lenke til kommentar
balrog Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Klart det! Egentlig ganske simpel wallpaper i design, men synes den er fin. Tok opprinnelig utgangspunkt i denne blizzard-wallpaperen (trodde kanskje noen kjente igjen den) ,: Blizzard - imagination så editerte jeg blizzard-logoen litt, slik at det sto det det burde stå , og la inn overnevnte bilde... Jeg bruker denne som mal til mange forskjellige wallpapers, fordi jeg bruker å ha ikonene "øverst og nederst" under bordene: Desktop 1 Desktop 2 Brukte Paintshop7 til alt sammen... Endret 4. februar 2005 av balrog Lenke til kommentar
balrog Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Anbefaler ellers alle til å ta en tur innom Sons of the Storm, som er hjemmesiden til Samwise Didier og noen andre. Her er gutta som virkelig kan å tegne Warcraft-art! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 jepp, det er der jeg fant mesteparten av tinga mine... men de er jo komersielle artister som har jobbet for blizzard da, så det er ikke merkelig at de er gode Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 min sig på blackrose forumet. Merk at forumet er grått Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Tegneserie for nerder, med et par wow referanser. Så linken på wow community og nå har jeg lest hele år 2005. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg skjønner ikke åssen noen greier å tegne så bra!! Jeg holder meg til å klusse klomsete Donald Duck tegninger på matteboka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå