nilberg Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er det mulig å lakkere en Hydor L30 vannkjølingspumpe? Og hva med RAMsinks, kan en lakkere disse, eller vil det gå utover ytelse? Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Pumpe er jo en sak i plast som sannsynligvis ikke har vondt av å bli styla litt, så lenge du passer på de innsug-hullene på siden...kanskje ikke så lurt å ha et lag spray der inne..(hvis du bruker den i tank da...) Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det vil jeg tro går fint (Å lakkere pumpa). Å lakkere pumpen utvendig vil jeg nok tro går bra, siden det bare er et "skall" for selve pumpen. Men, å lakkere ram sinks derimot, vil jeg tro har en svekkende effekt. Ram sinks skal jo "fjerne" varme, og det vil den nok ikke gjøre med et ekstra lag med lakk oppå seg. NB! Jeg TROR, jeg VET ikke Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ening med Moltrez her, å lakke RAM-sinks`ene vil nok ha en svekkende effekt. Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Ja, jeg fryktet det selv også (RAM-sinks). Hadde liksom håpt at ytelsesforskjellen var så minimal at jeg kunne forsvare en "krommifisering" av de kjedelige svarte sinks'ene. Hydor-pumpen kan jo senkes i vann, så den er vel tett overalt bortsett fra inn/utgangene? Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Hvor stor "svekkende effekt" snakker vi om på ram-sinks'ene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå