MrKnight Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvordan skrur jeg av kamera knipse lyden på Sony Ericsson K700i ??? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Prøv å sett den i ''møte'' profil Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvis du har den nyeste fw så går det ikke an å skru av lyden på kamera. Har visst noe med at folk skal vite når de blir tatt blider av osv. Litt kjipt det er..... Lenke til kommentar
MrKnight Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Pepsi skrev: Hvis du har den nyeste fw så går det ikke an å skru av lyden på kamera.Har visst noe med at folk skal vite når de blir tatt blider av osv. Litt kjipt det er..... Ja ok. går ikke an å skru på Møte hvertfall, men det var jo litt rart at folk lissom ska vite når de blir tatt bilde av for det er jo ikke en standard vanlig normal knipse lyd...en sånn rar en, hehe Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 På min (D500) kan jeg skru av kameralyden. Jeg kan velge mellom 3 lyder eller av. Tror dere hvis jeg laster ned den nyeste firmwaren, at jeg ikke kan skru av kameralyden? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er da ikke umulig! En jeg kjenner har den modellen, og han har skrudd av kameralyden Kan spørre ham hvordan en gang.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hippie-Erlend skrev: Det er da ikke umulig! En jeg kjenner har den modellen, og han har skrudd av kameralyden Kan spørre ham hvordan en gang.. Det er sikkert fordi han har en gammel FW! Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Slurt-is skrev: På min (D500) kan jeg skru av kameralyden. Jeg kan velge mellom 3 lyder eller av. Tror dere hvis jeg laster ned den nyeste firmwaren, at jeg ikke kan skru av kameralyden? fem lukker lyder her og en som heter "ingen" Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 HATER tvunget knipselyd når man tar bilder. på min Mitsubishi m900 er det en forferdelig høy knipselyd, prøvde å ta bilde av noe på bussen en gang, endte med at ALLE snudde seg:@ Men skjønner jo hvorfor det er det, er ikke noe kult å bli tatt bilde av når man ikke er klar over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå