grandiosa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg og min kompis, Bjørn Olav, har laget en film. Ønsker litt konstruktiv tilbakemelding (og kanskje litt ros?) Se filmen på filmen.tk Ta en titt,så kan dere få se hvor totalt håpløs min kompis er på kjøkkenet Mvh Petter A Hansen Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Helt klart artig, men det var ekkelt med den skurringa. Holdt på å le meg i hjel av spagettikastingen og det. Utrolig bra. Det var bra tenkt, men produksjonen av det kunne vært bedre gjennom tenkt. :!: Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Ja. Lyden va helt klart litt cræppy. Men det va fordi vi brukte en alt for dårlig microfon. Du har helt rett i at det hele ikke var så sinnsvakt igjennomtenkt siden mye var improvisert. Teknisk er det mye vi kun endret på. Og vi håper lyd\bilde ska bli barde i neste versjon. Neste film er planlagt ferdig til neste helg. Noen andre som har noe å si? Endret 4. februar 2005 av grandiosa Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Også tar det 100 år å laste ned filmen. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Klarer ikke å koble opp engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå