Svar Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Lurer på om det er plass til en dual rad i cm staker uten og måtte modde alt for mye (helst ikke noe). også lurer jeg på en ting til, hvordan er den zalman RESERATOR 1 saken? Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kan ikke svare deg på det første, men Reseratoren kan du ta en titt på her. Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Lurer på om det er plass til en dual rad i cm staker uten og måtte modde alt for mye (helst ikke noe). også lurer jeg på en ting til, hvordan er den zalman RESERATOR 1 saken? Skal være god plass til en dual rad i stacker ja, er jo enormt god plass nederst i det. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 en ting jeg aldri blir klok på; hvor mange enheter kan man kjøle med singel rad og når bør man gå over til dual? Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 en ting jeg aldri blir klok på;hvor mange enheter kan man kjøle med singel rad og når bør man gå over til dual? Klarer vel cpu og gpu fint. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 noen som vet om det er plass til en singel rad der 120mm vifta er? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ingen som vet? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) en ting jeg aldri blir klok på;hvor mange enheter kan man kjøle med singel rad og når bør man gå over til dual? Se overclockers.com sine radiator tester. EDIT: Siden det er litt vanskelig å finne frem kan jeg poste en link: http://www.overclockers.com/topiclist/index31.asp#WATER COOLING Der står det hvor mange W hver rad greier å flytte i forhold til CFM luft. Endret 7. februar 2005 av Gunnar_ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 det er plass for dual radiator i bunnen , det går også bra og montere en singel radiator der vifta bak står. Har faktisk en kompis som har singel radiator montert der og han kjøler cpu og et 9800 kort. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 det er plass for dual radiator i bunnen , det går også bra og montere en singel radiator der vifta bak står. Har faktisk en kompis som har singel radiator montert der og han kjøler cpu og et 9800 kort. Takk er det plass til en dual uten at man må skjære noe? er plass under den "luka" som sitter der da? Lenke til kommentar
skol Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei, en kan kjøpe billig radiator fra 2Fresh og radiatoren er en modifisert Bonneville 77 heatercore med dimensjoner: 12" x 5 3/4" x 2" (LxWxH). Slik som dollarkursen er nå er det et røverkjøp, og en kan betale via paypal og få tilsendt pakken som gave, en slipper tolltull Her er det en som bruker CM Stacker og radiator fra 2Fresh. Radiator plassert i fronten av CM Stacker Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 en ting jeg aldri blir klok på;hvor mange enheter kan man kjøle med singel rad og når bør man gå over til dual? Du bør gå opp til dual visst du har noken som helst plana om å overklokka. Og sålenge du driver på med vannkjøling på Cpc,gpu...så ta med chipsette òg. Og da blir tempen på vannet fort litt varmt... Lenke til kommentar
Svar Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) men da skal det være plass til en dual radd i bunnen da? uten at man bør skjære noe? edit: lurer også på om jeg skal gå for mist eller WC vannsett. Endret 8. februar 2005 av Svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå