B4stian Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Skal innstalere ClarkConnect, hvordan distro burde jeg innstalere, vil ha server-funksjoner og så enkelt så mulig! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 lol hvilken serverfunksjonalitet du burde installere - sikkert noen her som har lyst på litt eggdropps etc Glemmer ikke tidligere i uka hvor noen spurte "hvor kan jeg laste ned root?" De prøvde å legge inn wine vha. rpm, og fikk opp spørsmål om root-passord... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hehe... ClarkConnect er vel hovudsakleg meint for å være på ein PC som skal være router. Som sagt, CC er ein distro og du kan berre laste ned og installere. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Der dreit jeg meg ut ja... hehe, aldri brukt Linux før Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er lov det Men har ikke CC en server-versjon også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå