Slimshady Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei! Hadde et Konica Revio kd420z inntil nyligt. Det fikk nærmest topp-ranking på nettsiden dpnow.com, og jeg var kjempefornøyd med det selv. Laget knallfine bilder! Det var lynkjapt, lite, god batteritid! Hva mer kan en ønske? Registrerte at akam.no ga det hard medfart pga dårlig autofokus... De nærmest slaktet det! Hvordan kan det ha seg at to seriøse nett-sider kan ha så forskjellig syn på det? Det nye kameraet til Minolta G530 som er interessant for meg, finner jeg ingen tester på.... Det er jo en oppgradering av revio 420. Lurer på om noen av svakhetene er luket bort der. Er det noen som har sett noen gode tester på det? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 G530 er ikke som sådan en opgradering af KD420Z, men i stedet efterfølgeren til G500 som har fået meget god kritik flere steder. G500 er efter min mening et rigtigt godt kamera, og derfor kan jeg kun forestille mig at G530 også er det. For test af G500 (som også har navnet Konica 510Z, mener jeg): www.dcresource.com www.megapixel.net Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Er dette et uinteressant kamera siden ingen har testet det?? Enkelte produsenter får mye mer spalteplass... En ny Sony modell går aldri upåaktet hen... Er media-bransjen litt partisk? Bare slenger en brannfakkel Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er dette et uinteressant kamera siden ingen har testet det?? Ja, sikkert i manges øjne da det ikke har 2,5" skærm og kun er 2 cm tykt! De kameraer der får mest plads i diverse magasiner og på netsider er ofte de mer spektakulære, og de lidt mer anonyme kameraer forsvinder ofte i mængden... Fordi det ikke er testet ret mange steder betyder det efter min mening langt fra at det er et dårligt kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå