Gå til innhold

Forskjell mellom 6800 og 6800Gt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et ASUS V9999 Gamer Edition. Det er et GeForce 6800NU, men har GDDR3 minne som kjører på 1000MHz, og core på 350MHz. Har låst opp alle pipes, så jeg har totalt 16 pipes i stedet for de 12 som er standard. Er det da noen forskjell fra 6800GT ?

Kan trygt anbefale dette kortet. :yes:

Ja, det du har er moddet... :p

Hei!

Ser du har A8N-SLI hovedkort med ocz 1024 r2.

Tok hovedkortet ditt OCZ R2 minnet automatisk, eller har du oppdatert bioes el lignende?

Grunnen til at jeg spør er at jeg også har ett A8N-SLI Deluxe hovedkort, men det ville ikke ta OCZ R2(2-2-2-5). Når jeg prøvde R2 minnet sa damen "system failed memory test". Når jeg derimot byttet til Corsair fungerte det utmerket..

Lenke til kommentar
Jeg har et ASUS V9999 Gamer Edition. Det er et GeForce 6800NU, men har GDDR3 minne som kjører på 1000MHz, og core på 350MHz. Har låst opp alle pipes, så jeg har totalt 16 pipes i stedet for de 12 som er standard. Er det da noen forskjell fra 6800GT ?

Kan trygt anbefale dette kortet. :yes:

Ja, det du har er moddet... :p

Hei!

Ser du har A8N-SLI hovedkort med ocz 1024 r2.

Tok hovedkortet ditt OCZ R2 minnet automatisk, eller har du oppdatert bioes el lignende?

Grunnen til at jeg spør er at jeg også har ett A8N-SLI Deluxe hovedkort, men det ville ikke ta OCZ R2(2-2-2-5). Når jeg prøvde R2 minnet sa damen "system failed memory test". Når jeg derimot byttet til Corsair fungerte det utmerket..

Hovedkortet tok minnet mitt automatisk ja. Ingen problemer overhode her i gården. Rart at det ikke fungerte hos deg... :hmm:

Sjekket minnet for feil?

Endret av apwr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...