superreven Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Fant en kjekk artikkel hos ITPro: link her Interessant lesning synes nå ihvertfall jeg! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Dette burde og være kjekt for de stakkarene som sitter å leser til A+ sertifisering. (såfremt de ikke har endret pensum dramatisk de siste årene) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 DDR2 begynner der DDR slutter, ved 400Mhz. Dette er da ikke rett. Ellers en fin guide Lenke til kommentar
superreven Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Dette burde og være kjekt for de stakkarene som sitter å leser til A+ sertifisering. (såfremt de ikke har endret pensum dramatisk de siste årene) Ja, kunne sikkert vært satt som sticky og den guiden... så vil en slippe sprsm. som: "vil ulik RAM type x og y passe sammen" o.l. Svarte på ganske mange spørsmål, for meg den der iallefall... Lenke til kommentar
superreven Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 DDR2 begynner der DDR slutter, ved 400Mhz. Dette er da ikke rett. Ellers en fin guide Jeg stusset også ved det der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå