Mr_Tiger Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vet dere om et sted der jeg kan få kjøpt en 14" lcd flatskjerm. Det minste jeg kan finne er 15"...må ha en 14"....Hjelp! Lenke til kommentar
Royal Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har ikke sett 14"lcd men sett 12" lcd og mindre enn det. Kan du bruke det? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Har ikke sett 14"lcd men sett 12" lcd og mindre enn det. Kan du bruke det? Nei, det må være 14". Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hva skal du ha den til, og hvorfor må den være 14"? Og er det ytre mål du har gått ut fra når du bestemte størrelsen?? Husk at panelstørrelsen ikke definerer de ytre målene på skjermen. Det varierer med bredden på rammen. En drøy cm forskjell i bredden på rammen utgjør like mye som forskjellen mellom 14" og 15"... Geir Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har sett de har solgt 14 skjermer på elkjøp til tider. Husker ikke helt om det avr flat tv eller om det var lcd skjerm til data... Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Har sett de har solgt 14 skjermer på elkjøp til tider. Husker ikke helt om det avr flat tv eller om det var lcd skjerm til data... får tå meg en tur ditt da....takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå