Gå til innhold

Flytte Min musikk-mappen

Anbefalte innlegg

Hay!

Noen som har snøring på hvordan jeg flytter Min musikk-mappen til f.eks. I: og at Windows registrerer at dette er fast plassering for denne spesialmappen?

Trenger å gjøre dette for å kunne slette filer direkte i Itunes.

Ref:

Click to select the song you want to remove from your library, then press the Delete key. When you are asked if you want to remove the file from the list, click Yes.

If the song is stored in the iTunes Music folder (inside the iTunes folder in the My Music folder in the My Documents folder), you're asked if you also want to delete the song from your hard disk. To leave the song on your hard disk, click No. To permanently delete the song from your hard disk, click Yes.

If the song is located outside the iTunes Music folder and you want to delete it from your hard disk, you must manually delete the song by dragging its file to the Recycle Bin. If you're not sure where the song file is located, select the song in iTunes, and choose File > Show Song File.

Life

Endret av Lifeform
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok ikke at du kan flyttet mappen... Den ligger inne i Mine Dokumenter som da kan flyttes, men mapper inne i den igjen, tviler jeg sterkt på at du kan flytte som du vil.

Dersom du vil slette filer direkte utenom Windows så merker du bare sangene du vil slette med å holde inne ctrl tasten og klikk på de med venstre mustast. Når alle filene du ønsker å slette er merket, så bare holder du inne shift tasten og trykker delete på tastaturet. Da vil du slette filene uten at de havner i papirkurven.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at så fort jeg setter ny destinasjon for Mine Dokumenter kan mappene inni slettes og flyttes som jeg vil. Mine bilder, min musikk, mine jegvetikkehva, alt kan flyttes, slettes eller modifiseres da. Men det virker som om det funker noen ganger, andre ganger er det ikke alltid så lett. Microsofts veier er uransaklige.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...