knokle_85 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Jeg går og venter på lønningen som kommer om halvannen uke.. Derfor trenger jeg noe å gå på frem til det, for jeg gleder meg så jævlig.. Når jeg får lønningen så reiser kompisen min vekk og jeg sitter igjenn alene i leiligheten med 42 tommer widescreen.. Noen som vet om en omtale er under behandling? Endret 4. februar 2005 av knokle_85 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hører hjemme under "Tilbakemeldinger". Flyttes. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg går og venter på lønningen som kommer om halvannen uke.. Derfor trenger jeg noe å gå på frem til det, for jeg gleder meg så jævlig.. Når jeg får lønningen så reiser kompisen min vekk og jeg sitter igjenn alene i leiligheten med 42 tommer widescreen.. Noen som vet om en omtale er under behandling? Jeg kan bekrefte at en omtale av Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords er under "behandling". Stay tuned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå