Knutinsen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har bestillt deler til ny PC, og har blant annet bestillt et ASUS A8N-SLI Deluxe hovedkort. Problemet er at Skjermkortet er antatt levert 1/3, mens de andre delene er på lager. Jeg ønsker å bygge sammen de resterende delene og teste at alt fungerer før jeg får skjermkortet, og jeg har et gammelt 4MB Diamond PCI-skjermkort liggende. Er det noen som vet om det går å sette inn et slikt skjermkort i et nytt hovedkort? Jeg er klar over at det blir en stor flaskehals, men det er som sagt bare for å teste at de øvrige komponentene er i orden. Takker for svar. Knut R. Kviserud Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det skal gå fint. Jeg har selv en maskin stående med Asus P4P800 Deluxe og Radeon 7000 PCI. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ja, de nye hovedkortene støtter gamle PCI-kort. Regner med at jeg må ta i bruk et ATI Radeon 9200 kort jeg har liggende i en overgangsperiode til jeg får tak i et nytt PCIe kort jeg også. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kjører en amd64 boks med et nForce3 250 hk og har et matrox mystique gfx kort, så PCI funker fint Lenke til kommentar
Knutinsen Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Flott, da prøver jeg det! Takk for svar! M.V.H. Knut R. Kviserud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå