iacob Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei, Har kikka litt rundt og ikke funnet noen enkel standardløsning. Jeg vil tilbake til outlook pga mulighet for synk med mobil. Men hvordan får jeg eksportert fra thunderbird til outlook 2003? Lenke til kommentar
berzerker Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Outlook har vel mulighet for å importere Thunderbird sin mail? Lenke til kommentar
iacob Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Outlook har vel mulighet for å importere Thunderbird sin mail? Ok, hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
berzerker Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Outlook har vel mulighet for å importere Thunderbird sin mail? Ok, hvordan gjør jeg det da? Har ikke Outlook foran meg, og det er mulig jeg roter litt nå, men det skal være en import funksjon i Outlook som lar deg importere mail fra andre kilder, slik det er i Thunderbird. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=367260&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå