bergetun Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Naar jeg tegna abonnemang hos DJuice saa fikk jeg beskjed om at jeg MMS og WAP var gratis fen foerste mnden, men jeg glemte og spoerre om dette ogsaa gjelder 3G. Er det noen her som vet om det er gratis med UTMS trafikk den foerste mnden. Visst ikke, hva koster det ? Hoerte noe rykter om 5 kr dagen eller.no Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 WAP'en er også gratis den første mnd selv om du er på UMTS nettet. Pris etter denne perioden er over finner du her. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Den forsto jeg ikke, det staar Kr pr. kilobyte inkl. mva. ¹) ²) : 20 20!!!!!!! kr pr kilobyte ? Dette kan da virkelig ikke stemme. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hehe høres ut som Telenor det... Koster bare 2000.- å lese VG på mobilen. Men seriøst skal nok være pr MB. Trodde Netcom var rå men de tar jo bare 15.- pr MB Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nå har jeg lest igjennom sååå mange poster med priser på wap osv. Hvis dere alle sammen bare kan gå inn på http://telenormobil.no/priser/tjenester/gprs#Datatrafikk Det står det klart å tydelig bortsett fra at prisen er 20kr pr Megabyte ikke kilobyte. Prisen er den samme for 3G tjenester (UMTS). Lenke til kommentar
scorpionen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Datatrafikkpriser Kr pr. kilobyte inkl. mva. ¹) ²) Alle abonnement 20 D står jo per kilobyte!!!!!!! Når ble prisen for UMTS den samme??? Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Datatrafikkpriser Kr pr. kilobyte inkl. mva. ¹) ²) Alle abonnement 20 D står jo per kilobyte!!!!!!! Når ble prisen for UMTS den samme??? Beklager sa feil. Jeg mente prisen for UMTS Privatmarked: Fra 1.januar 2005 endres dataprisen for GPRS/EDGE og UMTS for privatabonnement til kr. 20 per megabyte Fra 1.februar innføres 30 kr som midlertidig tak på datatrafikk for privatabonnement. Mobil-TV Fra februar vil Mobil-TV prises per minutt. Videosamtale Privatmarked: Oppstart: kr. 0,99 Minuttpris postpaid: kr. 2,24 Minuttpris prepaid: kr. 3,74 Prisene gjelder Telenor. Telenor forbeholder seg retten til prisendring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå