Fylliksen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 jeg har kjøpt meg et trådløst logitech mx tastatur.det kan kobles til med både ps2 og usb. kan jeg bruke det gamle tastaturet i ps2 porten og ha det trådløse i en usbport samtidig og kunne bruke begge uten å måtte bytte på innstillinger og sånt? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tror de skulle gå bra. Andre som har koplet til 2 mus så skal vel kunne gå det. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ikke noe problem å bruke flere tastatur mus. Men det som ihvertfall gjelder for mitt bruk er at knapper som "caps lock", "num lock" og slikt kan bli litt forvirrende. For min del er det ene tastaturet på en bærbar og den andre ved siden av, og jeg bytter litt på hvilket jeg bruker. Men hvis num lock er på får jeg mye interesante tall ut når jeg skriver på den bærbare. Da blir jo de numeriske tastene aktivert Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 ok, takk for svar. men nå har jeg innstallert tastaturet, og det står i ps2 porten. må jeg avinstallere det og så legge det in på nytt når jeg har kobla tastaturet til usb porten eller er det bare å bytte? er det stor sjanse for at det kommer til å bli noe kluss, så står jeg like gjerne over jeg... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har kjørt et ps2 tastatur, pg et USB-tastatur i lengere tid nå, og har aldri merket noe kluss med det Test deg frem. Tror ikke det vil oppstå noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå