Malkier Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Har win2k installert og jeg opplever nå (ca 2-4 ganger om dagen) et slags Instant reboot (kan drive med noe musikk, film, spill å så uten varsel driver maskinen og starter opp på nytt), merker ingenting før dette skjer. Mulig dette blir feil kategori, men jeg vet ikke om detter er et hardware relatert problem eller software så da velger jeg og poste her. sys specs Win 2000k med service pack 2. Asus A7v266 socket a ddr mobo Amd Athlon 1400 1024 mb Twin Mos pc 2100 DDR ram 80 GB seagate barracuda LG-DVDCDRW combo POV Gforce 2 gts pro 64mb ddr. Siste 4 in one og siste driverne fra Nvidia [ Denne Melding var redigert av: Malkier på 2002-06-18 22:42 ] Lenke til kommentar
Klodrik Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg er ikke sikker, men jeg lurer på om det kan være en feil med RAM-en. Hvis hu har flere RAM-brikker i maskinen, prøv å ta ut en av dem for å finne ut hvilken brikke som evt. er defekt. Du har selvfølgelig sjekket etter oppdatering til windows på Windows Update? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hei! Du kan prøve og hake bort "restart on system failure" hvis det finnes på Win2000.(bruker XP). Eller du kan sjekke i bios om den er satt til å restarte ved en viss cpu-temp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå